Robust²
Legacy Member
megamold zei:kerel filmt dood van zijn kameraad op moto
goddamn , als ge zo rondrijd dan zoekt ge het zelf imho , jammer voor die kerel maar ik ben al blij dat hij geen anderen mensen heeft meegenomen door zijn dwaas rijgedrag.
Hij doet daar dan ook een levensgevaarlijk manoeuvre imo
Als autochauffeur kan je zoiets nooit zien komen, zelfs als je sterk oplet.Ik blijf zelf als motorrijder ook niet graag achter auto's hangen op mooie wegen, maar ik zorg wel dat ik perfect vrije kust heb als ik er voorbij gaat, deze 2 schieten zich iets te vaak nog vlug ergens tussen voor veilig te zijn imo

Over de snelheden zeg ik dan nog niets, 260+ verwacht je ook niet echt als automobilist :doh:

Ne hele andere wereld!



