Guardian-X-
Legacy Member
brechen zei:bwa zo gevaarlijk staan ze daar niet zenne, is gewoon dien enen die extreem die bocht afsnijd![]()
Mja voor al die kleine "offroad" gevalletjes niet maar als keer goed misgaat (tja tis nu eenmaal rally) is dat alles behalve een goeie plaats om te staan. Bv als er ene voluit rechtdoor gaat of over de kop begint te rollen eenmaal em de berm inschuift... t'internet staat vol me zulke filmkes
Hoe ge da ook draait of keert in buitenkant bocht gaan staan is toch alles behalve een goeie keuze? Veel spektakel en mss eens mogen helpen duwen ja dat dan weer wel ... maar mij zou dat het risico nooit waard zijn.
Toegegeven heb al veel erger gezien maar het lijkt erop dat mensen het echt nooit leren.

) actie @ 0:25


