CAS
Legacy Member
Blijf van mijn vrienden!dragjeh zei:Dat zou ook leuk zijn.. dan kom ik uit de duinen gevlogen, enkele donuts in het zand en maken dat we weg zijn!![]()
Moet wel nog cool zijn om een vliegerke uit da open dakske te doen opstijgen aan 260 é?
Maar u ni laten opjutten é!

)
)