Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen motorrem, handrem?nTFs zei:

nTFs zei:

Coolguy zei:Kzal wel bidden ipv mij tegen de vangrail te smijten se. :/
En bij mijn weten kunt ge wel meestal uw topsnelheid bereiken op het lange rechte stuk - probeer dan op die manier eens te remmen.![]()
Hehe, en zo ferm ging die nu toch ook nie door de bochten hé, of was da nadat hij merkte dat de passagier wat ongemakkelijk werd.serial zei:
Coolguy zei:Kzal wel bidden ipv mij tegen de vangrail te smijten se. :/
En bij mijn weten kunt ge wel meestal uw topsnelheid bereiken op het lange rechte stuk - probeer dan op die manier eens te remmen.![]()
Mr. SLASH zei:maar der zijn wel stukken waar ge uw max kunt halen zonder "risico's" te nemen ?



Dillyracer zei:Het laatste stuk is inderdaad het beste om op door te geven, maar gaat dan juist bergop
Circuit had zo beter andersom geweest, dan had je daar snelheden op gehaald![]()
