Soundstorm
Legacy Member
Das het beste da ge kunt doen eigenlijk, blijven wachten tot ge zeker weet naar welke kant hij gaat springen (de auto hé). Stel nu dat hij naar het veld liep, dan was er kans dat die auto hem mee had. Ge moet het wel durven natuurlijk, maar 3m afleggen kunde toch redelijk snel hé.dragjeh zei:Gelukkig kan diene het nog navertellen
http://video.google.com/videoplay?docid=-8697640125650999701&sourceid=docidfeed&hl=nl
Shit, da moet ge toch wel durven eigenlijk:
http://dalli.punt.nl/index.php?r=1&id=297628&tbl_archief=0
Het einde is ook wel grappig en khad écht graag da gezicht van diene flik gezien.
Die moto heeft wel lef, lekker op tgemakske cruisen, af en toe wat afstand maken, zalig jong. En echt veel heeft hij nie verkeerd gedaan hé, juist op het einde waar het wat drukker werd. En ja, domme flik.
:
Maar als ge het bekijkt is hij altijd rustig op het gemakske bezig. Niet van de een naar andere kant gaan aan dubbel de snelheid dat de andere doen en zo. Vrij veilig imo (buiten dat mensen door die sirene wat schrikken en rare manouvres doen).

ad: 

