Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
dragjeh zei:
Gelukkig kan diene het nog navertellen

http://video.google.com/videoplay?docid=-8697640125650999701&sourceid=docidfeed&hl=nl

Shit, da moet ge toch wel durven eigenlijk :p:

http://dalli.punt.nl/index.php?r=1&id=297628&tbl_archief=0
Het einde is ook wel grappig en khad écht graag da gezicht van diene flik gezien.
Das het beste da ge kunt doen eigenlijk, blijven wachten tot ge zeker weet naar welke kant hij gaat springen (de auto hé). Stel nu dat hij naar het veld liep, dan was er kans dat die auto hem mee had. Ge moet het wel durven natuurlijk, maar 3m afleggen kunde toch redelijk snel hé.

Die moto heeft wel lef, lekker op tgemakske cruisen, af en toe wat afstand maken, zalig jong. En echt veel heeft hij nie verkeerd gedaan hé, juist op het einde waar het wat drukker werd. En ja, domme flik.

Dreetn

Legacy Member
Soundstorm zei:
Das het beste da ge kunt doen eigenlijk, blijven wachten tot ge zeker weet naar welke kant hij gaat springen (de auto hé). Stel nu dat hij naar het veld liep, dan was er kans dat die auto hem mee had. Ge moet het wel durven natuurlijk, maar 3m afleggen kunde toch redelijk snel hé.

Die moto heeft wel lef, lekker op tgemakske cruisen, af en toe wat afstand maken, zalig jong. En echt veel heeft hij nie verkeerd gedaan hé, juist op het einde waar het wat drukker werd. En ja, domme flik.
Op de pechstrook rijden, links voorbij steken, meer dan 1 auto per keer voorbij steken, te snel rijden,...
:unsure:

Soundstorm

Legacy Member
dreet'n zei:
Op de pechstrook rijden, links voorbij steken, meer dan 1 auto per keer voorbij steken, te snel rijden,...
:unsure:
Hij heeft pech, de politie zit achter hem, dus pechstrook mag hé :unsure:
Links voorbij steken mag volgens mij ook
Moogde op de autostrade maar 1 auto met nen keer voorbij steken??? Dan zijn er toch veel mensen onverantwoord bezig ze!
En zo snel reed hij eigenlijk niet, meestal 150-170, af en toe wat meer om afstand te maken.

Kzeg nu niet da het goed is wat hij doet hé ;) Maar als ge het bekijkt is hij altijd rustig op het gemakske bezig. Niet van de een naar andere kant gaan aan dubbel de snelheid dat de andere doen en zo. Vrij veilig imo (buiten dat mensen door die sirene wat schrikken en rare manouvres doen).

Dreetn

Legacy Member
Soundstorm zei:
Hij heeft pech, de politie zit achter hem, dus pechstrook mag hé :unsure:
Links voorbij steken mag volgens mij ook
Moogde op de autostrade maar 1 auto met nen keer voorbij steken??? Dan zijn er toch veel mensen onverantwoord bezig ze!
En zo snel reed hij eigenlijk niet, meestal 150-170, af en toe wat meer om afstand te maken.

Kzeg nu niet da het goed is wat hij doet hé ;) Maar als ge het bekijkt is hij altijd rustig op het gemakske bezig. Niet van de een naar andere kant gaan aan dubbel de snelheid dat de andere doen en zo. Vrij veilig imo (buiten dat mensen door die sirene wat schrikken en rare manouvres doen).
Ik dacht dat als er maar 2 rijvakken zijn dat je maar 1 auto per keer mag voorbij steken.
Correct me if I'm wrong.:unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
ghe zijt wel een beetje verkeerd denk ik hoor, als ge op een autosnelweg maar 1 wagen per keer moogt voorbij steken dan gaat ge grappige dingen zien :p

ComputerVISTA

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
op 't gemak he, of ik kom af met ne gele corsa met getunede luchtfilter en chromé wieldoppen :evil:

Beetje redelijk blijven hé :naughty:

Mr Syphon

Legacy Member
eigenlijk begint die mop over de gele corsa wel saai te worden eh, ge leest hier al weken aan een stuk niks anders meer dan geel dit geel dat :p

Lemme

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
ok dan, tzal gene gele zijn :sad:

ma wel met ne getunede luchtfilter :cool:

Dit is toch cooler dan ne gele Corsa! :p


Lol @ "I also will accept any year boxster towards trade in on this one so I can build another" trouwens! :rofl:

Stancke

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
op 't gemak he, of ik kom af met ne gele corsa met getunede luchtfilter en chromé wieldoppen :evil:

mja,het mag maar liefste ene waar er aan gefoefeld is
kwestie van het indrukwekkend te houden:cool:

mOnKeYbUtt

Legacy Member
hehe aixam in halle stad rijd er zo eentje rond met 'Londsdale tuning team ' sticker op de achterruit ik lig altijd strijk van t lachen:p

ComputerVISTA

Legacy Member
Here is er wel enen met ne spoiler op die 2 keer zo breed is als den jah, auto kunde da nie noemen he... overdekten brommer :p

En jawel... heel triestig maar gammel hanger er ///M3 spiegels op :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
Om maar te zwijgen gat die spiegels er niet volledig op passen er er dus spleten tussen zijn :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
Als ik hem nog is zie zal'k ne pic trekken.

Paar dagen geleden stond die nog op de markt, naast ne rolls royce :p

Ja hier in G'bergen ziet ge de zotste dingen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan