Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
fijn als de buren zo een auto hebben en ze vertrekken smorgens :p heel de buurt wakker :D

its_just_me

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ben ik echt de enigste die dat mens hare nek wil omwringen ?

idem :s damn ik zou dolgelukkig zijn, om zo'n auto te krijgen...

en dan nog gewoonweg een 2de krijgen ook :wtf:

serial

Legacy Member
Tis idd allemaal reclame en dus fake :p
wel grappig dat daar steeds mensen intrappen ^^

Soundstorm

Legacy Member
serial zei:
Tis idd allemaal reclame en dus fake :p
wel grappig dat daar steeds mensen intrappen ^^
Zelfs al is dit fake, ge moogt gerust zijn dat er effectief zo dingen gebeuren. Ze hebben wel hun best gedaan om het zo echt mogelijk te laten lijken. Verschillende accounts op youtube (broer en zus), en de zus die echt enorm verwend kan spelen.

serial

Legacy Member
Soundstorm zei:
Zelfs al is dit fake, ge moogt gerust zijn dat er effectief zo dingen gebeuren. Ze hebben wel hun best gedaan om het zo echt mogelijk te laten lijken. Verschillende accounts op youtube (broer en zus), en de zus die echt enorm verwend kan spelen.

het zal idd wel gebeuren, al vond ik die $9.99 verkoop toch ietsiepietsie overdreven ;)

Lemme

Legacy Member
Ik heb ooit eens zo'n 'docu' gezien over van die verwende nesten en da ging er dus echt zo aan toe.
Die grieten waren 28 en 30, hadden nog nooit 1 dag in hun leven gewerkt. De jongste, die echt wel de meest verwende en biatcherige griet was die ge u kunt indenken, kreeg op haar zus haar verjaardag(!) een nieuwe SLK. Ze vond dan nog dat ze het verdiend had! :ironic:

Soundstorm

Legacy Member
serial zei:
het zal idd wel gebeuren, al vond ik die $9.99 verkoop toch ietsiepietsie overdreven ;)
Ja, da von ik ook wel raar. Vooral omdat de rijke papa's die een auto kopen voor de verjaardag van de dochter, gewoon naar de dealer gaan en iets uit de stock kopen. Zelden kopen die op bestelling. het is dan ook maar een kleine moeite voor die dealer om de auto terug te nemen en een blauwe in de plaats te geven. Eventueel met een kleine kost, maar wss niet, om de klant blij te houden, rijke klanten zijn altijd beter.

@lemme: kheb da ook gezien, was wel niet echt een documentaire :p ik meen mij te herinneren 'Rotverwende dochters' op Vitaya. Vond da wel grappig om te zien. Zo echt onderhandelen met haar vader over welke auto hij haar cadeau moet doen voor haar verjaardag... (of wat het ook was, want ze kreeg elk half jaar nen nieuwe geloof ik)

serial

Legacy Member
Mja ik zou er ook niet mee kunnen lachen als ik volgend jaar mijn M6 krijg in een kleur dat ik niet graag zie.
Kheb duidelijk gezegd dat ik hem in het zwart wil...

Catscratch

Legacy Member
Het is idd fake .... het zou zelfs een reclamestunt zijn geweest van ebay.

CAS

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ben ik echt de enigste die dat mens hare nek wil omwringen ?

Als ik die dochter zo bezie, denkek toch dat er iets met u scheelt als ge enkel hare nek wilt omwringen :p Er zijn andere manieren om u frustraties daar op te uiten ze :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan