Soundstorm
Legacy Member
Ge moet geregistreerd zijn@silent_spring@ zei:
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet geregistreerd zijn@silent_spring@ zei:
ad:Ah, het laatste! En ik maar zitten wachten tot er nen auto in die andere filmkes kwam@silent_spring@ zei:

Zwijg er mij van, voor de eerste keer in (ongeveer) 2 jaar weer eens meegereden met mijn moeder. AAAARGGHHHHHH@silent_spring@ zei:
Arme auto, passagiers, andere weggebruikers, voetpaden,...
)@silent_spring@ zei:

Soundstorm zei:Zwijg er mij van, voor de eerste keer in (ongeveer) 2 jaar weer eens meegereden met mijn moeder. AAAARGGHHHHHHArme auto, passagiers, andere weggebruikers, voetpaden,...
En het ergste van al is dat zij vindt dat ze het goed doet, want tenslotte heeft ze mij en mijn zus ook leren rijden. En wij doen het goed (is door mijn pa dan wel)

Heeft hier al eens gestaan en dan is da ook gevraagd en uitgelegd dacht ik. Ge moet maar eens zoeken, is nog nie zo lang geleden.fromalk zei:


Idd, of daar nu iemand inzit of nie, een geluidje kunde daar altijd over zetten, zeker als de auto gewoon stilstaat.Mr Syphon zei:zou sjiek zijn als der iemand in de auto zat want zie ni bepaald iemand zittenof kijk ik scheel ?
Dillyracer zei:http://videos.streetfire.net/search/Skyline/0/1a10d618-b7b2-4201-849d-98bb00c276c1.htm
Lachen met de corsa's eh, bende noobs![]()
Doet da er toe? Ze zijn beide op circuit, en daar houden ze hun race. De Corsa wint. De Corsa is mss wel volledig omgebouwd om alleen op circuit te rijden en als ge de Skyline zou ombouwen zou de Skyline winnen. Maar de Skyline is niet omgebouwd, want hij wil nog naar huis kunnen rijden.BMW lover zei:tis maar ne r33 of 32 ook he + ik denk dat die skyline achteraf rustig kan naar huis rijden terwijl de corsa eerst op een remorque zal moeten

Soundstorm zei:Idd, of daar nu iemand inzit of nie, een geluidje kunde daar altijd over zetten, zeker als de auto gewoon stilstaat.
Denk trouwens ook dat een auto met zo een geluid wel wat beweegt tijdens het revven.

Kga da ook eens doen, zo'n filmke maken, dan kan iddereen zien dat ik wel effectief een stage 7 getunede Astra heb!dragjeh zei:Idd, bij nader inzien...
@Sound: Ne Vauxhall dan![]()