Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Skyline's zijn geen ricers![]()

Coolguy zei:
kan er iemand mij in het kort uitleggen wat vtec juist doet?
Dr_pimpie zei:kan er iemand mij in het kort uitleggen wat vtec juist doet?
turbo, kompresor principe snap ik en cilinderinhoud is vanzelfsprekend![]()

Burny zei:Hier vind je een vrij complete en duidelijke uitleg.
Int kort: VTEC zorgt voor een variable kleptiming (niet zó uniek, zie VVTI en Vanos) maar ook voor een variable kleplifthoogte.
Het koppelt '2 verschillende motoren' aan mekaar: een zuinige motor met veel koppel onderin en een racy hoogtoerige motor met veel pk's bovenin.