Archief - GSM: Siemens M75 / PDA+GPS: Asus A636

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fishie

Legacy Member
kennyc zei:
Welke model? Hoe oud? Staat? Garantie? ....
Een beetje meer info is wenselijk ;)

Model MPX220, net een jaar oud.
Garantie weet ik niet moet ik eens opzoeken, perfecte staat, geen opvallende zichtbare schade of krassen of zo.

Staat de laatste firmware op dus de problemen met camera en slechte batterijduur enzo die je ziet in reviews zijn allemaal opgelost.

Is dit modelletje: http://www.expansys.be/p.aspx?i=113926


http://www.pdashop.nl/product/12351/motorola-mpx220.html

kennyc

Legacy Member

Fishie

Legacy Member
Okies, iets anders waar ik je in kan intereseren?
Heb andere PDA´s, digicams, games en consoles etcetera.

En anders zien of het er kwa cash afkan.

kennyc

Legacy Member
Bedoeling is om deze GSM en PDA te vervangen door 1 device dat hetzelfde kan... Als je dat hebt, dan kunnen we iets regelen, maar ik betwijfel het? :)

hellraiser

Legacy Member
kennyc zei:
@hellraiser: uw definitie van een 'kleine' opleg strookt niet echt met de mijne vrees ik.
De A636 heeft een snellere CPU (400MHz vs 200MHz) en een ingebouwde GPS - het enige dat de Qtek voor heeft op de Asus is de GSM-functionaliteit, die voor mij op zich geen 125EUR waard is. Wat mij betreft dus geen deal.


Euhm... Gaat hier wel over een toestel met volledige PDA en GSM en GPS functie met nu nog steeds een winkelwaarde van
470 euro, 89 euro voor de tomtom gps muis en dan nog iets voor het mini sd kaartje en 27 euro voor de brodit houder. maakt een totaalwaarde van rond de 600 euro....
Je moet je zeker niet blind staren op die processorwaarde, dat is zoiets als dualcore naar het schijnt, maar soit, voor mij geen probleem.
Wou dit wel even melden.

kennyc

Legacy Member
Is logisch vanuit jouw standpunt, maar die ASUS A636 heeft al een ingebouwde GPS ontvanger en ik moest de houder niet apart aanschaffen - dat het in jouw pakket meer dan 110 aan accessoires kost maakt dan weer mijn zaak niet natuurlijk.
Ik weet dat het pakket je rond de 600EUR (of meer) heeft gekost, maar uiteindelijk is het een trager device dat als pluspunt GSM functionaliteit heeft (die "dual core" in een TI van 200MHz is een core voor PDA functionaliteit en eentje voor uitsluitend GSM).
Afgezien van de straatwaardes en louter kijkend naar functionaliteit/specificaties van de toestellen, vind ik dat een gewone ruil het meest logische zijn - uiteraard ga je dat niet willen omwille van je aankoopprijs - mij best ;)

kennyc

Legacy Member
Even een updatetje met vernieuwde meeneemprijzen:

Asus A636 + 2GB SD -> 200EUR
Siemens M75 -> 80EUR

kennyc

Legacy Member
Ok, blijft de Siemens GSM nog over.
Merten, ik zal er morgenavond voor afsluiten, ok?

kennyc

Legacy Member
Ok, de Siemens GSM gaat voor 70EUR naar Netrem - check je PM om af te spreken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan