Archief - High-end hoofdtelefoon: AKG K701 Nieuwstaat!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop mijn AKG K701 wegens impulsieve aankoop.
Deze is amper 3 keer gebruikt voor minder dan 1 uur totale tijd waarschijnlijk.
Hoofdtelefoon is daarbij in nieuwstaat!

Doos & factuur aanwezig zoals te zien op foto!
Aangekocht 23 maar 2009 en is dus 1 jaar oud.

Link voor info: AKG K 701 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be

Deze kost nieuw nogsteeds tussen de 240 en 280 euro.

Foto's:
http://users.edpnet.be/Chickenlal/Headset1.JPG
http://users.edpnet.be/Chickenlal/Headset2.JPG

Minimumprijs: 125€
Meeneemprijs: 175€


Staat ook op PCB: Poker Club

Skyscraper

Legacy Member
Geen interesse in ruil met een andere AKG hoofdtelefoon die iets minder high end is? Met opleg van mijn kant dan. :)

Chickenlal

Legacy Member
Zeker niet, ik gebruik mijn Bose headset voor pc. Had deze gekocht om aan te sluiten op mijn reciever voor als ik films keek 's nachts, maar ik gebruik hem eigenlijk nooit.

Chickenlal

Legacy Member
Maandagochtend lijkt me ok, in het weekend kan toch niets gebeuren van transacties of opsturen of whatever.

Bij deze, Afsluiten maandagochtend 29 maart om 10.00u

SuperstarDragon

Legacy Member
Hi

kan dit enkel afgehaald worden of via de post is het ook mogelijk ??
en heb je die stereo adapter er nog bij ??

Chickenlal

Legacy Member
Kan opgestuurd worden ook, zal 5,70 euro verzendkosten zijn denk ik?

Stereo adapter zit erop ja.

ALF 2.0

Legacy Member
Uitstekende koptelefoon! Twee zaken moet je wel weten als koper. 1) Hij vraagt wel om een stevige versterking. iPods, pc's en dergelijke zijn uitgesloten. Je moet zeker een stereo-versterker met hoofdtelefoon-aansluiting of beter nog een specifieke hoofdtelefoonversterker zijn een must. 2) Het geluid dat hij produceert is zeer analytisch met als sterke punten een grote soundstage, zeer gedetailleerde weergave van de hoge tonen en een schitterende timing. De laagweergave is niet erg uitgesproken, dus dance-, rap-, RnB-muziekliefhebbers zoeken hun heil beter elders. Wie aan dit profiel beantwoordt haalt een prachtige koptelefoon in huis die garant staat voor vele jaren luisterplezier!

SuperstarDragon

Legacy Member
Reapo zei:
Uitstekende koptelefoon! Twee zaken moet je wel weten als koper. 1) Hij vraagt wel om een stevige versterking. iPods, pc's en dergelijke zijn uitgesloten. Je moet zeker een stereo-versterker met hoofdtelefoon-aansluiting of beter nog een specifieke hoofdtelefoonversterker zijn een must. 2) Het geluid dat hij produceert is zeer analytisch met als sterke punten een grote soundstage, zeer gedetailleerde weergave van de hoge tonen en een schitterende timing. De laagweergave is niet erg uitgesproken, dus dance-, rap-, RnB-muziekliefhebbers zoeken hun heil beter elders. Wie aan dit profiel beantwoordt haalt een prachtige koptelefoon in huis die garant staat voor vele jaren luisterplezier!

dus als ik zoiets bij koopt dat moet toch goed werken ??

http://lh5.ggpht.com/_RRoLRBPyKiw/SLtbGqObR0I/AAAAAAAAAas/TY94QjrNHB4/s800/1.jpg

Timooo

Legacy Member
Ik trek mijn bod terug in, een mooie koptelefoon... maar voor mij toch een beetje overkill.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan