Chickenlal
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop mijn AKG K701 wegens impulsieve aankoop.
Deze is amper 3 keer gebruikt voor minder dan 1 uur totale tijd waarschijnlijk.
Hoofdtelefoon is daarbij in nieuwstaat!
Doos & factuur aanwezig zoals te zien op foto!
Aangekocht 23 maar 2009 en is dus 1 jaar oud.
Link voor info: AKG K 701 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be
Deze kost nieuw nogsteeds tussen de 240 en 280 euro.
Foto's:
http://users.edpnet.be/Chickenlal/Headset1.JPG
http://users.edpnet.be/Chickenlal/Headset2.JPG
Minimumprijs: 125€
Meeneemprijs: 175€
Staat ook op PCB: Poker Club
Ik verkoop mijn AKG K701 wegens impulsieve aankoop.
Deze is amper 3 keer gebruikt voor minder dan 1 uur totale tijd waarschijnlijk.
Hoofdtelefoon is daarbij in nieuwstaat!
Doos & factuur aanwezig zoals te zien op foto!
Aangekocht 23 maar 2009 en is dus 1 jaar oud.
Link voor info: AKG K 701 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be
Deze kost nieuw nogsteeds tussen de 240 en 280 euro.
Foto's:
http://users.edpnet.be/Chickenlal/Headset1.JPG
http://users.edpnet.be/Chickenlal/Headset2.JPG
Minimumprijs: 125€
Meeneemprijs: 175€
Staat ook op PCB: Poker Club


