Archief - n93 te koop incl alle accesoires + garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dA_wiZZ

Legacy Member
Ik verkoop mijn n93, net geflashed naar de nieuwste firmware versie 20.0.058. Er zit nog meer dan 1 jaar en half garantie op. Ik verkoop wegens gsm gekregen van werk.

Het gaat om de ZILVERE versie:
foto zilvere n93

De foto's dat je ermee kan maken zijn echt zalig.
foto voorbeeld gemaakt met n93


Enkele specs:

Technical Specifications
Network: GSM 900 / 1800 / 1900 / WCDMA 2100
Form Factor: Clamshell / Twist / S60
Dimensions: 118 x 56 x 28 mm
Weight: 180 g
Antenna: Internal
Navigation: 5-Way Keypad
Battery Type: 1100 mAh Li-Ion
Talk Time: 5.10
Standby Time: 240
Memory: 50.0 MB
Expandable Memory: miniSD / TransFlash

Imaging
Main Screen: 262000 colors (TFT)
320 x 240 px
External Screen: 65000 colors (TFT)
128 x 36 px
Camera: 3.2 MP / 2048 x 1536 px / 3X Optical Zoom / Flash / Video Recorder

Audio
MP3 Player: MP3 / AAC / AAC+ / eAAC+ / WMA
FM Radio: Visual Radio
Speakerphone: Yes
Push-To-Talk: Yes

Multimedia
Wallpapers: 320 x 240 px
Screen Savers: 320 x 240 px
Ring Tones: MP3
Themes: Yes
Games: J2ME
Streaming Multimedia: MPEG4 / H.264 / H.263 / RealVideo

Messaging
SMS: Yes
EMS: Yes
MMS: Yes
Email: POP3 / IMAP4 / SMTP
Chat: Yes
Predictive Text: T9


Applications
Phonebook Capacity: Unknown
Calendar: Yes
To-Do List: Yes
WAP: 2.0
Voice Commands: Yes
Calculator: Yes

Connectivity
Bluetooth: Yes
Infrared Port: Yes
High-Speed Data: GPRS (Class 10) / EDGE / WCDMA
Wi-Fi: 802.11b/g / UPnP
GPS: No
PC Sync: USB 2.0

Komt in originele doos inclusief lader, boekjes, datakabel, multimedia kabels voor aansluiting direct op pc, oortjes en met een 128 MB geheugenkaartje!

aansluiting op TV met kabels
wifi surfen met de n93

Nieuwprijs: tussen de 650 euro en 700 euro
Minimumprijs: 350 euro
Meeneemprijs: 450 euro (en dan krijg je er een gratis USB bluetooth dongle bij)

Ik betaal de verzending wel, dus bieden mag altijd excl. Voor extra vragen kan je me altijd via mail of msn ook bereiken!

dA_wiZZ

Legacy Member
ben ik niet meer zeker van dat ik deze nog heb, kan wel zijn hoor...

maar je hebt hier niets aan, nokia toestellen kunnen altijd teruggebracht worden naar service points, zonder factuur of niets...

Reptiel

Legacy Member
kan hij int nederlands, want op de foto staat ENG en in sepcificaties staat dit nergens?

Reptiel

Legacy Member
soft int engels = geen intresse meer, ik kan genoeg engels maar mijn vriendin niet ;)

DoubleYouIm

Legacy Member
325 dringend afhalen!

als er niets geboden word?
wanneer sluit je af,anders ga ik sneller een ander halen!

ben aan t twyfelen tussen deeze en 8800nokia gold :)

dA_wiZZ

Legacy Member
ja niet done dus blijkbaar zucht...

nog steeds te koop!

minimum -> 300 euro
meeneem -> 350 euro en dan verstuur ik hiervoor ook! EN krijg je er een 1 GB memory kaartje bij!

ashraa

Legacy Member
offtopic=>
hmm, rare vraag maar is je hond ook te koop? kvind hem namelijk een schatje
<= offtopic

Neo_007

Legacy Member
Hoe lang heb je deze gsm al ? en staan er ergens krassen op ofzo ?

dA_wiZZ

Legacy Member
software is via nsp int nederlands te zetten, ik heb hem een maand of 5, maar nooit echt gebruikt als gsm (had nog oude gsm en heb nu weer een nieuwe gekregen) enkel voor wat fotos te maken, als digitale camera eigenlijk... er zit niks van krassen op ofzo, zit al heel tijdje int zakje van nokia :) als er nog vragen zijn kan je altijd op msn ook stellen [email protected]!

Killer Queen

Legacy Member
Hii den Ylja heeft de weg naar 9lives ook gevonden ^^
sorry voor de offtopic :)

brucelee be

Legacy Member
300 euro verzending inclusief en met 1 GB memory kaartje bij,

alsook indien het menu in het Nederlands staat

KinGleR

Legacy Member
wisselen met Nokia N80i? zwarte versie, perfecte staat, met alles erop en eraan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan