GosU
Legacy Member
K'heb hier dus een HTC desire silver.
MET factuur vanbij pdashop,
factuur is van 12april 2010.
Een goede 10dagen oud het toestel dus.
Werkelijk geen krasje op het toestel!
Vanzelfsprekend is alles erbij van doos en kabelkes enz. . .
In perfeckte staat!
K'zou hem wegdoen omdat ik regelmatig gewoon verander van toestel.
De voorstellen waar ik voor open staa.
-iPhone 3gs wit! en liefst 32gb (factuur moet aanwezig zijn, alsook in perfeckte staat zijn het toestel zelf)
-Sony ericsson xperia x10 (alleen witte versie)factuur moet ook aanwezig zijn, en in goede staat.
-Motorola Milestone, liefst azerty (qwerty kan ook)''zelfde als hierbove''
En voor de rest kan'k nie direckt op iets opkomen.
Andere voorstellen ook welkom.
Maar geen minderwaardige toestellen plus opleg= geen intresse!
en ook, GEEN nokia's, samsung's, LG's!
Foto's! nie op de site lette
,
heb ff de mogelijkheid nie om op andere site te uppe.
Ge zie em wel dusja
Test - Aangeboden op 2dehands.be
Ps: is geen zoekertje, staat alleen hier, handel niet via 2dehands (brolsite)
edit: deze staat voor alle duidelijkheid niet te koop.
is enkel te ruil
MET factuur vanbij pdashop,
factuur is van 12april 2010.
Een goede 10dagen oud het toestel dus.
Werkelijk geen krasje op het toestel!
Vanzelfsprekend is alles erbij van doos en kabelkes enz. . .
In perfeckte staat!
K'zou hem wegdoen omdat ik regelmatig gewoon verander van toestel.
De voorstellen waar ik voor open staa.
-iPhone 3gs wit! en liefst 32gb (factuur moet aanwezig zijn, alsook in perfeckte staat zijn het toestel zelf)
-Sony ericsson xperia x10 (alleen witte versie)factuur moet ook aanwezig zijn, en in goede staat.
-Motorola Milestone, liefst azerty (qwerty kan ook)''zelfde als hierbove''
En voor de rest kan'k nie direckt op iets opkomen.
Andere voorstellen ook welkom.
Maar geen minderwaardige toestellen plus opleg= geen intresse!
en ook, GEEN nokia's, samsung's, LG's!
Foto's! nie op de site lette
,heb ff de mogelijkheid nie om op andere site te uppe.
Ge zie em wel dusja

Test - Aangeboden op 2dehands.be
Ps: is geen zoekertje, staat alleen hier, handel niet via 2dehands (brolsite)
edit: deze staat voor alle duidelijkheid niet te koop.
is enkel te ruil


