Archief - nieuwe zilvere htc desire te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GosU

Legacy Member
K'heb hier dus een HTC desire silver.
MET factuur vanbij pdashop,
factuur is van 12april 2010.
Een goede 10dagen oud het toestel dus.
Werkelijk geen krasje op het toestel!
Vanzelfsprekend is alles erbij van doos en kabelkes enz. . .
In perfeckte staat!
K'zou hem wegdoen omdat ik regelmatig gewoon verander van toestel.
De voorstellen waar ik voor open staa.


-iPhone 3gs wit! en liefst 32gb (factuur moet aanwezig zijn, alsook in perfeckte staat zijn het toestel zelf)

-Sony ericsson xperia x10 (alleen witte versie)factuur moet ook aanwezig zijn, en in goede staat.

-Motorola Milestone, liefst azerty (qwerty kan ook)''zelfde als hierbove''


En voor de rest kan'k nie direckt op iets opkomen.

Andere voorstellen ook welkom.
Maar geen minderwaardige toestellen plus opleg= geen intresse!
en ook, GEEN nokia's, samsung's, LG's!

Foto's! nie op de site lette :p,
heb ff de mogelijkheid nie om op andere site te uppe.
Ge zie em wel dusja :p
Test - Aangeboden op 2dehands.be

Ps: is geen zoekertje, staat alleen hier, handel niet via 2dehands (brolsite)

edit: deze staat voor alle duidelijkheid niet te koop.
is enkel te ruil

SkIpPy_UCB

Legacy Member
Ik heb een zwarte 3GS van 32GB die ik wel zou willen ruilen, is wel een engelse versie ( dus gejailbroken + unlockt ) Is in Belgie aangekocht bij een elektro winkel, die gaven er 1 jaar garantie bij.
De Iphone is in uitstekende staat.

superjeltsin

Legacy Member
kan dat datk u vrijdagmorgen op de trein naar gent heb gezien om 8u18? :p free up

GosU

Legacy Member
haha, jep da kan daje me gezien hebt :p.
iphone 3g of hd2 nope thx.
en geen engelse iphone en ook geen zwarte, alleen wit :p

Pieter3770

Legacy Member
Neem je ook geld aan, of enkel in ruil?
Kun je eens een foto posten?
Misschien dat ik mijn bestelling (van een nieuwe bruine) nog annuleer dan...

Aan hoeveel had je dan gedacht?

GosU

Legacy Member
is idd alleen ruil, geen verkoop sorry.
foto's zal ik morgen posten.

Splackavellie85

Legacy Member
Interesse in een Palm Pre?

Ik heb wel een 32GB 3GS, maar die doe ik liever niet weg, tenzij ik er een mooie opleg bij krijg :)

GosU

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Interesse in een Palm Pre?

Ik heb wel een 32GB 3GS, maar die doe ik liever niet weg, tenzij ik er een mooie opleg bij krijg :)

palm liever niet, en opleg wacht ik liever eerst nog af ivm andere aanbiedingen die ik evt nog kan krijgen.
maar anders, hoeveel opleg had je gedacht?

GosU

Legacy Member
^MystiQ zei:
Sommige mensen hebben gewoon echt té veel geld, free up :p

bwa nie echt, kwerk dervoor en das hobby e :p
ben nog nie zo erg als WTFMAN :p
ma zit der nie veraf:applause:

Splackavellie85

Legacy Member
Youngstar zei:
palm liever niet, en opleg wacht ik liever eerst nog af ivm andere aanbiedingen die ik evt nog kan krijgen.
maar anders, hoeveel opleg had je gedacht?
Het verschil in nieuwprijs tussen de iPhone en de Desire is 225 euro, exclusief extra's. Iets rond die prijs dus.

GosU

Legacy Member
iPhone valt weg, heb me bedacht.

men voorkeur gaat uit naar een WITTE sony ericsson xperia x10.

Splackavellie85

Legacy Member
Palm Pre wil ik nog steeds wel ruilen, eventueel met opleg van mijn kant :)

GosU

Legacy Member
palm heb ik geen intresse in, enkel sony ericsson x10 wit zoals vermeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan