Archief - Nokia 8800 Sirocco Limited GOLD edition (NIEUW)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Nokia 8800 Sirocco Limited Goude Editie for sale !

Telefoon is 100 % nieuw, komt met alles er bij zoals je hem in de winkel zou kopen (doosje, manuals, discs, laders, etc etc....) doorschijnende beschermfolie hangt nog rond het scherm en andere delen.

met factuur, 6 maanden garantie via Duitsland

Met NL menu (en andere); de gewone EU release.

beginprijs € 425 excl.

(nieuwprijs voor een gewone is € 850 ; de goude zijn ten eerste onvindbaar en ten tweede nog duurder), tweedehands gaan ze via Duitsland rond de 600 euro buiten.

Afhaling of aangetekende verzending.

Mvg

Booke

Legacy Member
ik bied je een samsung E900 aan & een URIVER U10
als je 1 van deze 2 niet wilt kan ik ook een opleg doen van 170 €:niceone:

Anjooh

Legacy Member
Kan er eventueel geruild worden? Natuurlijk geen goedkope brol.
Indien wel PM ik je wat ik heb.

Skoebiedoe

Legacy Member
hier bod € 425 kom hem wel afhalen.

(hoelang ga je het hier trekken?)

kzentekiket

Legacy Member
BiZi zei:
Nokia 8800 Sirocco Limited Goude Editie for sale !

(nieuwprijs voor een gewone is € 850 ; de goude zijn ten eerste onvindbaar en ten tweede nog duurder), tweedehands gaan ze via Duitsland rond de 600 euro buiten.

Afhaling of aangetekende verzending.

Mvg


Onvindbaar ??
Hier in Aalst is er nochtans een winkel waar em in de toonzaal staat te pronken hoor. Weet wel de Prijs niet vanbuiten.

BiZi

Legacy Member
Ok,

ik probeer tegen overmorgen voor foto's te zorgen. 2 of 3 exemplaren moet geen probleem zijn. Allen met faktuur en 6 maanden garantie.

Onvindbaar is hij niet, maar hij ligt niet in de standaard nokia shop, wat dus ook wel wat wil zeggen.

Ik ruil wel niet en zeker niet tegen een andere gsm, aangezien er geen coolere gsm bestaat dan de 8800 :) Voor de rest heb ik niet veel interesse in andere zaken.

Hoe hij er exact uit ziet --> http://www.techepics.com/files/nokia_diamond_7.jpg

Knappe doos, met goude clip rond. Buiten de extra lader steekt er ook die goude lader bij, waar je de gsm kunt inklikken. Op elk deeltje van de gsm plakken beschermplastiekjes.

Mvg

lupe

Legacy Member
Als je een zou willen verkopen voor 400€ laat je me maar iets weten,

Mvg

Nijntje

Legacy Member
Bij sealed dozen mag je even pmen

Indien deze werken met de caradapters van de nieuwe 3-serie van BMW mag je er eentje reserveren :)

BiZi

Legacy Member
Morgenavond heb ik de pics / verdere info. Ik hou iedereen zeker en vast op de hoogte. (Ook de PMers onder jullie)

Dus gelieve deze thread morgen rond een uur of 6 te checken, voor verdere info!

Merci voor de interesse alvast!

Mvg

BiZi

Legacy Member
@ Brechtvm: dozen zijn niet sealed, er steeks zo'n goude klep op, vandaar. Volgens mij zijn die sirocco's nooit sealed. Soit, 100% nieuw zijn ze in ieder geval.

DoubleYouIm

Legacy Member
ben wel geinstereseerd in grote aantallen althans al de prijs meevalt dan?
laat iets weten!

Brasil-B

Legacy Member
Spectre zei:
belachelijk bod man, bizi gaat die gsm NOOIT ruilen

:offtopic: Voor zo een reactie krijgen normale forumgangers infractions!


On topic: Ook foto's aub!

BiZi

Legacy Member
Zucht, ik heb alles pas morgen. Dacht dat men collega deze avond moest werken, mr blijkbaar heeft die vandaag een dag verlof.
Maw, tzal voor morgen zijn !

@ Tha Jos: 800 voor 2 stuks is zeker en vast niet mogelijk

€ 425,00 is een beginprijs, meneem prijs ben ik nog niet zeker van, maar ik denk aan € 600

Heb confirmatie gekregen dat de goude sirocco een winkelprijs van € 1250 heeft.

Anyway, mijn excuses voor het uitstel, maar morgen bezorg ik jullie (hopelijk :))alles.

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan