Archief - Nokia E60 wifi-voip-topresolutie etc interessante prijs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schep

Legacy Member
Alledrie de toestellen zijn in zeer goede staat, met doos en accessoires.

Ik hoop op degelijke boden, nieuwprijzen zijn momenteel:

Nokia E60 (TPH): 445 euro
K800i (TPH): 339 euro => verkocht
M600i (TPH): 390 euro => verkocht

Ruil tegen andere gsm is onwaarschijnlijk, maar doe gerust je voorstel.

Waar ik momenteel op zoek naar ben is een macbook.

Foto's op aanvraag, als er echte interesse is.
Toestellen staan ook op andere plaatsen te koop, maar ik hou jullie op de hoogte.

Vandaag (21 maart) meeneemprijs voor E60 = 220 euro

Cedric

Legacy Member
nieuw of 2de hands?

factuur?
waar komen ze vandaan als ik mag vragen en wat betekend (TPH)

ik heb intresse in de nokia in afwachting van men bod op de N72

schep

Legacy Member
Ze komen uit de winkel :)
TPH is the phone house

De toestellen zijn gebruikt, dus hebben iets of wa gebruikerssporen, de SE's zijn praktisch nog nieuw.

De facturen zijn er bij, straks voor de zekerheid nog eens zien.

Nog wat meer info over de SE's:
K800 is 007 editie, dus niet de standaard zwarte maar een grijze (check google).
De M600 is zwart.

schep

Legacy Member
sorry was men verjaardag ah vieren gisteren :)

foto's komen er vanavond aan

@GameLover; thx voor voorstel, mr geen interesse

mythe

Legacy Member
Kun je a.u.b. foto's van de SE's zetten. Intresse hierzo.

Wat zijn jouw richtprijzen?

Btw. Gelukkige verjaardag ;).

Ventage

Legacy Member
Ja, hier ook graag foto's van de k800i!
En wat is je richtprijs?

Ventage

Legacy Member
jaja, maar ga nu nog niet bieden, eerst bespreken met de ouders :) (voor wat geld van hun kant ;))
hoe lang laat je nog open?

btw, kom je ooit in leuven of hasselt?

schep

Legacy Member
normaal gezien niet, mr met aangetekende zending is da wel safe ze, of in allerlaatste geval aan een station afspreken :)

voor af te sluiten, mss tegen vrijdag?

W!mpix

Legacy Member
200 op de K800i, mits kopij van het aankoopbewijs doorgestuurd via mail.
Wel liefst donderdag afsluiten dan, want mijn gsm heeft het opgegeven, dus zou ik liefst begin volgende week een nieuwe hebben :S

Grtz :)

EDIT: ohwja, der zit toch nog alles bij eh? Lader enzo is altijd praktisch...

schep

Legacy Member
offcourse zit er alles bij :)

Momenteel ga ik nog ff afwachten alvorens uw bod te aanvaarden, ik ga toch proberen men minimumprijs van 220 te behalen. Ik laat je zo spoedig mogelijk iets weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan