Archief - [TK] Blu Ray Harry Potter Box jaar 1-6 (7 discs) nieuw !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

witchdemon

Legacy Member
Harry Potter box film 1-6 op blu ray, nieuw & ongebruikt

dus :
harry potter and the sorcerer’s stone
harry potter and the chamber of secrets
harry potter and the prisoner of azkaban
harry potter and the goblet of fire
harry potter and the order of the phoenix
harry potter and the half-blood prince

alle films hebben nederlandse subtitels, ook nl audio is mogelijk (Engels natuurlijk ook)

40e incl (pakketpost)
34e afgehaald

witchdemon

Legacy Member
deal voor Leopold, aangezien ik nog niet bevestigd had aan hitman

Zelanus

Legacy Member
witchdemon zei:
deal voor Leopold, aangezien ik nog niet bevestigd had aan hitman

Ge zou toch op zijn minst hitman de kans kunnen geven hoger te bieden.
Hij heeft uw initiële vraagprijs geboden en uiteindelijk heeft hij het nog niet.
Of zet duidelijke min en meeneem.
Just my 2 cents. Anders gade hier altijd prullen mee hebben.

Leopold1964

Legacy Member
Zelanus zei:
Ge zou toch op zijn minst hitman de kans kunnen geven hoger te bieden.
Hij geeft uw initiële vraagprijs geboden en uiteindelijk heeft hij het nog niet.
Of zet duidelijke min en meeneem.
Just my 2 cents. Anders gade hier altijd prullen mee hebben.

vind ik ook hoor, ik wacht af totdat hitman iets van zich laat horen. :niceone:
trouwens, wat was de aankoopprijs?
heb je er een bewijsje van?

witchdemon

Legacy Member
Ok dan wacht ik af of hitman ook 45e wil bieden
Ticket heb ik niet meer nee, hou ik enkel bij voor de garantie van toestellen

Leopold1964

Legacy Member
witchdemon zei:
Ok dan wacht ik af of hitman ook 45e wil bieden
Ticket heb ik niet meer nee, hou ik enkel bij voor de garantie van toestellen

wat was de aankoopprijs dan?

Hitm@n

Legacy Member
neen bedankt ik pas dan..maar je zet wel geen minimum of meeneem bij dus ging ik er van uit dat 40 incl wel de vraagprijs was en zodus ook meeneem

Frado2005

Legacy Member
Hitm@n zei:
neen bedankt ik pas dan..maar je zet wel geen minimum of meeneem bij dus ging ik er van uit dat 40 incl wel de vraagprijs was en zodus ook meeneem

idd, topic geeft in feite aan dat het vaste prijs is :)

witchdemon

Legacy Member
excuses voor het misverstand dan, dus de box is dan voor Leopold
check pm

Hitm@n

Legacy Member
eigenlijk zou je aan mij moeten verkopen he...als je je misverstand wil rechtzetten en geef slechte i-trade wil hebben

Hitm@n

Legacy Member
kan een mod hier wat mee komen helpen aub.. zou hij het aan mij moeten verkopen voor mijn eerste bod of niet?

Leopold1964

Legacy Member
Beste,
Ik zou de box aan Hitman verkopen, hij was trouwens de 1ste die de " prijs " bood, ik vind dat u de box aan hem moet verkopen...
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan