Archief - [TK] PDA (pocket pc)Dell Axim X3i high end + BT keyboard + 2*512Mb SD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krankenfratzer

Legacy Member
dell axim x3i

dit is een superdeal, dell axim x3i + Bluetooth toetsenbord +
2*512MB SD Kaartjes + .. twv. 450Euro

de pda is in perfecte staat, geen enkel crash'je op de cover, bevat alles wat je nodig hebt.

processor : 624mhz
geheugen : 64mb
heeft bluetooth, wifi, infrarood, sd-slot, ...

dit product bevat een bluetooth wireless keyboard van dell twv. 110euro, 2 sd-memory kaartjes van 512mb (tesamen een grote van 1gb)+ sd usb cardreader, 2 additionele stylus pennen ( zo geraakt u nooit meer zonder), een usb cradle voor het opladen en voor het syncroniseren met de pc alsook een kleine stroomadapter voor op reis, zodat u de cradle niet hoeft mee te sleuren.

draait onder windows mobile 2003 second edition, je kan ermee op het internet (als er een draadloze verbinding is), je kan er films op zien (na converteren naar kleiner formaat voor op sd-kaartjes), je kan er muziek met beluisteren via windows media player ( ondersteund mp3, wav en wmv files), je kan chatten met je vrienden (met mobile msn messenger) en nog veel meer...

kortom een superaanbieding voor een super lage prijs...

originele documentatie zit er ook bij, alsook driver cd voor toetsenbord
voor meer informatie betreft het toetsenbord :
http://www.thinkoutside.com/products/xtbtue/stowawaybt_product.html

voor meer informatie van de pda of andere vragen : mail me op [email protected]

GEEN RUIL!!!

afhalen is mogelijk, overschrijving ook !!
verzending mogelijk in belgie aan 8,00Euro
Afhalen in Brasschaat!!


RichtPrijs: Doe een deftig BOD
Verzending: 8,00Euro
Minimumprijs: 225Euro
Meeneemprijs: 250Euro

Onderdelen worden nie apart verkocht!!!

Voor foto check kapaza!! (link onderaan)
Staat momenteel ook te koop op Kapaza!!
Hier de link :
http://www.kapaza.be/detail/5387514/

Mvg, Krankenfratzer:niceone:

Krankenfratzer

Legacy Member
Heb het geld nodig :p Het lag hier maar te liggen, De pda is er veel te goed voor. heb momenteel de nieuwste versie.

Mvg, Krankenfratzer:niceone:

En bieden maar :p

Y@rrid

Legacy Member
Ik zie net dat uw minimumprijs & meeneemprijs gewijzigd zijn (in de positieve zin weliswaar). Ik laat nog iets weten!

Krankenfratzer

Legacy Member
oke bedankt voor de belangstelling, mss tot binnenkort!! Als er nog vragen zijn mag je ze zeker stellen.

Mvg, Krankenfratzer

Extremengine

Legacy Member
Hoi
Even een opmerking in verband met de snelheid van het toesel.
Er staat 624Mhz,en het is een 400Mhz :)
Was daarjuist de specs aan het bekijken van het toestel,en zag daar dat het een 400Mhz is.
Ik heb intresse in het toestel.
Maar de vraag is of je het toestel zou verkopen zonder het toetsenbord?

Groetjes

Krankenfratzer

Legacy Member
ehm volgens mij is het toch 624Mhz .. het is de beste versie... ik kan de processor instellen op 624Mhz en powersave (208Mhz). Er is ook een model van 400MHz. Maar dit even terzijde.

Ik zou het eventueel zonder toetsenbord willen verkopen. Doe maar eens een bod!!

Mvg, Krankenfratzer

Krankenfratzer

Legacy Member
toetsenbord wordt dan idd ook apart verkocht. Het is een qwerty toetsenbord. Doe een bod!!

Toetsenbord en PDA met accesoires worden vanaf nu ook apart verkocht!!

Veel plezier met bieden!!

Mvg, Krankenfratzer

Krankenfratzer

Legacy Member
Het type PDA dat ik verkoop is geen AXIM X3i maar een AXIM X30 WIRELESS, Heb me hierin vergist. Had het zelf niet door, sorry hiervoor!! Het verschil zit hem in de processorsnelheid AXIM X3i = 400Mhz, Axim X30 wireless = 624Mhz. Ik verkoop dus de top versie met de snelste processor.

Voor de geintresseerden, hier zijn de specificaties duidelijk weergegeven.
http://www.pocketinfo.nl/koopgids/pocket-pc/dell/120/dell-axim-x30-wireless-624-mhz.html

Veel succes met bieden

Mvg, Krankenfratzer :niceone:

Krankenfratzer

Legacy Member
Minimumbedrag voor PDA met accesoires = 150Euro
Meeneemprijs = 170Euro

Minimumbedag voor toetsenbord = 55Euro
Meeneemprijs = 60Euro

Volledige pakket = 225Euro
Meeneemprijs = 250Euro


Happy Bidding
Mvg, Krankenfratzer :niceone:

Krankenfratzer

Legacy Member
Dit object wordt Woensdag om 16.00u gesloten momenteel nog geen biedingen.

But still Happy Bidding

Mvg, Krankenfratzer :niceone:

Krankenfratzer

Legacy Member
Huidig bod 150€ voor PDA , toetsenbord nog verkrijgbaar!! Doe een bodje!!

Mvg, Krankenfratzer

Krankenfratzer

Legacy Member
nee, hij is juist buiten garantie, heb hem nu iets langer als 2 jaar. Is nog perfect in orde, nog geen system crashes ofzo meegemaakt. Hardware matig ook nog alles in orde. Lag hier maar te liggen zonder gebruikt te worden.

Bij afhalen is testen mogelijk.

Mvg, Krankenfratzer:niceone:

Krankenfratzer

Legacy Member
up(3)

Nog een 40tal minuten en dan loopt deze bieding af. Zie dat je op tijd bent!!!

Mvg, Krankenfratzer :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan