Booke
Legacy Member
beste,
Bij deze verkoop ik mijn Samsung E-900!
Zeer fijn toestel , heb het ander half jaar gebruikt , 5 november komt mijn
iphone aan dus zal ik deze moete weg doen , hij wordt verkocht inclusief alles. de gsm ziet er relatief goed uit , hij is natuurlijk wel 1,5 jaar gebruikt en dit is zichtbaar , ik ben gewoon eerlijk
hij werkt op en top en batterij gaat 5 dagen mee (Dag & nacht).
kan worden opgestuurd Vanaf dat de iphone werkt
zal 5-6 nov zijn !
mvg,
Boo
Bij deze verkoop ik mijn Samsung E-900!
Zeer fijn toestel , heb het ander half jaar gebruikt , 5 november komt mijn
iphone aan dus zal ik deze moete weg doen , hij wordt verkocht inclusief alles. de gsm ziet er relatief goed uit , hij is natuurlijk wel 1,5 jaar gebruikt en dit is zichtbaar , ik ben gewoon eerlijk
hij werkt op en top en batterij gaat 5 dagen mee (Dag & nacht).kan worden opgestuurd Vanaf dat de iphone werkt
zal 5-6 nov zijn !mvg,
Boo
foto's liefst