Archief - [TK] Samsung E900 - inclusief ALLES + 5 maanden garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booke

Legacy Member
beste,

Bij deze verkoop ik mijn Samsung E-900!
Zeer fijn toestel , heb het ander half jaar gebruikt , 5 november komt mijn
iphone aan dus zal ik deze moete weg doen , hij wordt verkocht inclusief alles. de gsm ziet er relatief goed uit , hij is natuurlijk wel 1,5 jaar gebruikt en dit is zichtbaar , ik ben gewoon eerlijk :) hij werkt op en top en batterij gaat 5 dagen mee (Dag & nacht).

kan worden opgestuurd Vanaf dat de iphone werkt :) zal 5-6 nov zijn !

mvg,


Boo

SIO

Legacy Member
richtprijs/minimumprijs/meeneemprijs?

wat kan ik verstaan onder gebruikssporen van anderhalf jaar, dat is nogal vrij voor interpretatie ;) foto's liefst

Booke

Legacy Member
minimum 80 € , Meeneem 100€ gewooon gebruiksporen van in broekzak te zitten etc ... gelijk elke normale gsm

Grayfox

Legacy Member
Booke zei:
minimum 80 € , Meeneem 100€ gewooon gebruiksporen van in broekzak te zitten etc ... gelijk elke normale gsm
vraagje, hoeveel geheugen heeft hij, en kan je het ook uitbreiden met een geheugenkaartje? zit dat kaartje ook bij alles inclusief? :p

Kenshi

Legacy Member
Ook interesse maar wacht eveneens op foto's.
Van welke winkel is factuur ?

Booke

Legacy Member
Factuur is van Belcompany in hasselt , fotos komen zo snel mogelijk alsk bij kameraad zijn Macbook in de buurt ben geweest :) (voor bluetooth):niceone:

Booke

Legacy Member
fotos zijn er deze avond :)ù


Het heeft 94 megabyte intern geheugen , en is uitbreidbaar met een MINI SD , maar die heb ik niet , dat is een optie dat men zelf moet bij kopen :)

Booke

Legacy Member
de fotos zien er wel erg slecht uit maar int echt is hij nog in goede staat , werkt perfect geen 1 dode pixel en goede batterij duur! zeker ene koopje en het blijft een zeer goed toestel

Booke

Legacy Member
laatste up , indien er geen bod meer komt dan is hij niet verkocht ... spijtig want het toestel werkt nog perfect en staat gefactureerd op 370€ en er is nog garantie bij ... 90 € is niet veel voor dit toestel!

-Ex!Tjen-

Legacy Member
kan je eens een close up foto nemen van de gebruikssporen?
voorkant, achterkant en scherm.

Booke

Legacy Member
80 euro is ook goed , bied jij dat dan ?! ik zal foto proberen te nemen maar heb alleen iphone ter beschikking voor dat te doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan