Archief - [TK/TR]dvd boxen Kurosawa, Frasier, Housewives + Ghible dvd's..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
Akira Kurosawa Collectie Volume 1, 2 en 3 (info http://www.moorsmagazine.com/film/kurosawa.html)
Frasier Seizoen 1 t.e.m 4
Cheers Seizoen 1 t.e.m 3
Desperate Housewives Seizoen 1&2

Nausicaa(NTSC)
Grave of the Fireflies(NTSC)
Porco Rosso(NTSC)
allen 2 disc Special Editions

allen compleet, PAL! en in vrijwel perfecte staat tenzij anders aangegeven, vrijwel geen enkele dvd is 2 keer bekeken
topic blijft open tot ik een mooi bod zie of geen ups meer heb dus bied er maar op los, pakketverkoop en afhaling krijgen sowieso voorang

Vlad Tepes

Legacy Member
engels/japans gesproken en engels ondertiteld ??? zo wel > porco rosso & nausicaa 22 euro incl samen

Koonut

Legacy Member
@ Fruit: 50€ incl. en ze mogen weg
@ Vlad: deal, check pm, beide Ghibli dvd's hebben overigens Engelse subs + hun originele Japanse en een THX certified Engelse Dub ;)

HighWire

Legacy Member
Hoeveel voor cheers en frasier? (alle seizoenen)

Inc verzending pls :p

HighWire

Legacy Member
Kga moeten afhaken, ik wou normaal deze boxen voor men ouders kopen maar ben net gaan horen en ze zijn niet echt geintresseerd (tot mijner verbazing eigenlijk :s)

Veel succes nog!

Koonut

Legacy Member
45€ excl. voor DH 1&2 is een goed bod, ik wacht nog even op antwoord van de 2 andere die geïnteresseerd zijn en als deze geen aantrekkelijker bod voorleggen gaan ze voor 45excl. naar dommel
@ Fruit: 50€ incl. is mn minimum, toch bedankt voor het bod
@ Ingis: die word normaal deze vrijdag opgehaald, indien deal niet doorgaat meld ik het wel

Fruitkwekerke

Legacy Member
Menelec zei:
45€ excl. voor DH 1&2 is een goed bod, ik wacht nog even op antwoord van de 2 andere die geïnteresseerd zijn en als deze geen aantrekkelijker bod voorleggen gaan ze voor 45excl. naar dommel
@ Fruit: 50€ incl. is mn minimum, toch bedankt voor het bod
@ Ingis: die word normaal deze vrijdag opgehaald, indien deal niet doorgaat meld ik het wel

geen probleem, moest je toch verkopen voor 30 euro incl laat maar dan iets weten via pm.

groetn fruitkwekerke

Chris_147

Legacy Member
Hoeveel voor Frasier alle seizoenen inclusief verzending?
En hoeveel voor die Kurosawa Collectie?
Wel apart houden aub.

Koonut

Legacy Member
Frasier 70€ incl.
Kurosawa 130€ incl.

en indien er tegen morgen 22u geen ander bod is op DH1&2 dan zijn ze voor 45€ excl. van Dommel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan