Archief - Verschillende DVD's en DVD Boxen (20-tal)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stvw

Legacy Member
dekleine1 zei:
Hallo,

is dit Road To Perdition??
http://www.moviemeter.nl/film/1907

Zo ja 7 euro incl... indien in goede staat en origineel (regio2)

greetz

Het is die gangsterfilm met Tom Hanks inderdaad.

Hij is in goede staat, meaning
- ik zie geen kras op de dvd
- enkel wat krajes op de hoes (als je hem tegen het licht houdt) van tussen de andere te staan. (hij is gebruikt natuurlijk :))

Ik neem aan dat dat ok is? :) Dan loopt hij vanavond al af :)

5€ excl Road To Perdition => Deadline loopt af op 23/4 22u!

dekleine1

Legacy Member
ik veronderstel dat ik de DVD "Road To Perdition" gewonnen heb.?

PM me om verder af te handelen

jefke7

Legacy Member
Friends seizoen 1,2,4 en 9 Opmerking: 9 Sealed
Essex Boys
Enemy of the State
Bad Boys

Indien allen nog beschikbaar, bodje van 55euro, afgehaald te Vremde ;)

stvw

Legacy Member
jefke7 zei:
Friends seizoen 1,2,4 en 9 Opmerking: 9 Sealed
Essex Boys
Enemy of the State
Bad Boys

Indien allen nog beschikbaar, bodje van 55euro, afgehaald te Vremde ;)

Sorry gisteren liepen de friends boxen af :)

Voor 15€ mag je gerust de andere 3 komen halen. Dan moet ik die al niet meer verzenden ;)

grtz

jefke7

Legacy Member
Nope sorry had vooral interesse in de boxen. Zijn dus al verkocht ? kan niet meer overbieden? damn een half dagske te laat... :doh:

:)

jefke7

Legacy Member
Okay congrats man!! :lol:


Ja sorry dan heb ik niet zoveel interesse in die 3 andere. Hou de thread nog wel in het oog , dus als jer ni vanaf raakt...

stvw

Legacy Member
the007 zei:
is hij voor mij? stuur aub een pm

PM is verzonden ;)

jefke7 zei:
Okay congrats man!! :lol:


Ja sorry dan heb ik niet zoveel interesse in die 3 andere. Hou de thread nog wel in het oog , dus als jer ni vanaf raakt...


Sneller zijn Jef :$

En je mag altijd een bod doen op de rest indien je wilt ;)

jefke7

Legacy Member
The Lord Of The Rings : The Two Towers (SEALED!)
Essex Boys
Enemy of the State
Bad Boys

bodje van 15 euro , afgehaald

stvw

Legacy Member
jefke7 zei:
The Lord Of The Rings : The Two Towers (SEALED!)
Essex Boys
Enemy of the State
Bad Boys

bodje van 15 euro , afgehaald

cava deadline loopt tot 26/4 22u

Rimpel

Legacy Member
stvw zei:
Eerste dvd's zijn verzonden!

Dan ga ik vlug even mijn naam herschrijven op m'n deurbel :p
'k zou niet willen dat die cubanen boven mij met m'n dvd's gaan lopen.

stvw

Legacy Member
jefke7 zei:
In de veronderstelling dat dit doorgaat, PM me voor afhandeling.
Mvg

Pm steekt waar de zon niet schijnt :unsure: (allé ergens op ne server heh :p)

the007 zei:
csi dvd box vandaag ontvangen, alles oke, goede verkoper ;)

Thx mate :) Dekleine heeft zijn dvd ook al en was ook tevreden :niceone:
En zo blijf ik tevreden heh ;)

Rimpel is kilopost dus kan/zal wat langer duren denk ik :p post kennende :D

stvw

Legacy Member
Blijft er nog over:

  • Alias seizoen 2 [min 20€ ... in nieuwstaat en nieuwprijs is €45+ ]
  • The Hulk
  • Master and Commander
  • Titanic
  • Men in Black II
  • Spiderman
  • X-Men 2 MET HOES
  • Terminator 3: The Rise of the machine
  • James Bond: Die Another Day MET HOES
  • The Pentagon Papers
  • Ants In the Pants I en II (Duo Pack)
  • Reservoir Dogs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan