Archief - 10 Days Off 2010 (16/07 - 26/07)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cassie821

Legacy Member
bwa gisteren ( tijdens slagmalsklubben ) heb ik zelf een wijf met een fles jenever gezien , dus een klein flesje whisky zou niet erg zijn :p

Insomnasia

Legacy Member
Nog niet kunnen gaan maar Highbloo heeft wel zijn handtekening op ne maat van mij zijn gat gezet :D

Skyscraper

Legacy Member
Heb er zin in! Hopelijk valt 't volk goed mee, zoals enkele jaren terug :).
Kassa/guestlist is ganse avond & nacht open toch hé?

?therapy?

Legacy Member
Ben der ook nog geraakt maar het beste was natuurlijk al gedaan :(
Mount Kimbie & Joy Orbinson niet kunnen zien omdat ik nog aan het werk was. :sad:

Kmoet zeggen, ik heb veel betere bassen gehad tijdens Mr.Scruff in de vooruit dan deze avond bij Benga

Rider

Legacy Member
Net beetje bekomen :D

Vette night toch. VInd het over het algemeen alleszins beter dan de afgelopen jaren (ging meestal naar ICC voor d&b)
De sfeer zat er al in van aan de warmup.
Mount kimbie was ietske te intelligent voor mijn goesting, ben wel verschoten van hoe strak benga draaide.

VOnd het volume trouwens zwaar OK. Sound was dik in orde over gans het spectrum. niet echt nodig om énkel bass te horen imo :p

Skyscraper

Legacy Member
?therapy? zei:
Ben der ook nog geraakt maar het beste was natuurlijk al gedaan :(
Mount Kimbie & Joy Orbinson niet kunnen zien omdat ik nog aan het werk was. :sad:

Kmoet zeggen, ik heb veel betere bassen gehad tijdens Mr.Scruff in de vooruit dan deze avond bij Benga

Ai, joy was wel lekker. En kimbie hééérlijk, maar was meer 'n optreden / iets om van te genieten :).

JackTheGroove

Legacy Member
?therapy? zei:
Ben der ook nog geraakt maar het beste was natuurlijk al gedaan :(
Mount Kimbie & Joy Orbinson niet kunnen zien omdat ik nog aan het werk was. :sad:

Kmoet zeggen, ik heb veel betere bassen gehad tijdens Mr.Scruff in de vooruit dan deze avond bij Benga
'k vond geluid te luid tijdens dubstep night, zelfs met oortjes :/

Anyway, die techno/house nights zijn gek. Ouder volk, iedereen happy, supersfeertje.

D3C0Y

Legacy Member
idd heel opmerkelijk verschil in publiek tijdens die avonden en daar ben ik ook meer voorstander van dan die kindjes die past hun bedtime daar de boel komen verneuken

anyway, gistere goei minimal avondje gehad met Tiefschwarz (enkel Basti :s) en Guy Gerber

JackTheGroove

Legacy Member
D3C0Y zei:
idd heel opmerkelijk verschil in publiek tijdens die avonden en daar ben ik ook meer voorstander van dan die kindjes die past hun bedtime daar de boel komen verneuken

Mja, enkel dubstep & dnb was jonger van volk (van wat ik geweest ben). Boel werd toch niet verneukt :) superveel sfeer ook

Oja, Tiefschwarz heeft me verrast, harder dan verwacht eigenlijk.

Wel niet zoveel gezien, pas rond 3u30 binnen. Wel tot einde gebleven :)

D3C0Y

Legacy Member
de electroavonden zijn toch voor mij al redelijk verpest geweest door het hoge aantal jongeren (dag 1 & dag 5)

vanavond Jesse Mothafuckin Rose, ik verwacht weer een vette set van hem zoals we gewoon zijn :D

JackTheGroove

Legacy Member
Mja, zijn de avonden die ik geskipt heb :p

Wel jammer dat jesse rose pas om 4u begint, de nachten beginnen te wegen :)

D3C0Y

Legacy Member
powernapkes ftw :D
+ meestal drink ik rond 3-4u nog een red bulleke ofzo

* edit* jaja, twas weer dikke feeste gisteren, Jesse Rose dik in orde :D

Nickless

Legacy Member
heerlijk die genre-invloeden bij dubstep
nog meer funk & dub graag =)

stevig geamuseerd met joy orbison!


bass hevig aanwezig en muziek stond luid met oordopjes in
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan