Archief - [9Lives 24h Rush] Data-poll! Stemmen maar!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

9Lives 24h Rush @ Vremde! Datum?


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten.

Sabe

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
Dude, how about overreageren :wtf:

Zijn we wel gewoon van Proggie Woggie ... komt niet veel zinnigs uit zijn mond. Was al maanden geleden dat ik hier nog eens iets gepost had en nog steeds niets anders. Nuja, don't care. Maar inderdaad overreageren vond hier wel plaats. En altijd dat minimal gebash, is dat ook nog niet gestopt ?

No wonder dat ik hier zo weinig kwam, forum stond vol met bullshit, vroeger werden er nog zinnige dingen gezegd.

Nway, kzie jullie wel op de rush :)

X1RON

Legacy Member
Sabe zei:
Zijn we wel gewoon van Proggie Woggie ... komt niet veel zinnigs uit zijn mond. Was al maanden geleden dat ik hier nog eens iets gepost had en nog steeds niets anders. Nuja, don't care. Maar inderdaad overreageren vond hier wel plaats. En altijd dat minimal gebash, is dat ook nog niet gestopt ?

No wonder dat ik hier zo weinig kwam, forum stond vol met bullshit, vroeger werden er nog zinnige dingen gezegd.

Nway, kzie jullie wel op de rush :)
't komt wel goed jong :hug:

Addow

Legacy Member
Ik heb al een optie genomen voor het weekend van 31 oktober/1 november, twas nog vrij! Nu dus ni meer ;)

Pies en vree :D

JackM

Legacy Member
Progrezz zei:
Bedankt voor de complimenten Malibu, ik had toch gehoopt dat je iets volwassener uit de hoek zou komen. Maar goed, van iemand die "Leer de term Minimal correct gebruiken" in zijn nick heeft staan mag ik natuurlijk niet teveel verwachten.

Ik ben de eerste om ergens mee te lachen, maar hou int vervolg gewoon je bakkes en kom terug als je wat haar op je ballen hebt gegroeid. Klein kind :x

Ma djeezes manneke, doe es normaal. Gade nu gaan wenen omda ik es iets zeg om te lachen.
Boe ba, oee serieus onvolwassen >_>

Keer zien of ge nog zo gaat reageren als ek u op de meet ne dop tegen u neus geef. Meneerke ik-weet-alles-het-best.
En ja, dit is een kinderachtige comment. Maar blijkbaar zijn die voor u het duidelijkst.

Addow

Legacy Member
Dop tegen u neus, dop tegen u neus... ik zal ulder sebiet allemaal nen erwt in ulle kont stoppen. Eens zien of ge dan kunt lachen :)

Progrezz

Legacy Member
God friggin damn jongens, dit is niet eens meer de moeite om woorden aan vuil te maken.


Maar swat, ben blij dat de datum vast staat.

Sabe

Legacy Member
Addow zei:
Dop tegen u neus, dop tegen u neus... ik zal ulder sebiet allemaal nen erwt in ulle kont stoppen. Eens zien of ge dan kunt lachen :)

Als het een erwt is dan valt da nog wel mee denk ik :rofl:

Sabe

Legacy Member
Addow zei:
Ik heb al een optie genomen voor het weekend van 31 oktober/1 november, twas nog vrij! Nu dus ni meer ;)

Pies en vree :D

Het is dus die datum ? Dan kan ik dat door bellen naar PSytron en hopen dat hij er nu heel geraakt (of op zijn minst geraakt)

Bartel

Legacy Member
Zo zo zo!

Ik denk dat de poll uitsluiting heeft gegeven..

Knal het allemaal in uw agenda!!

31 oktober - 1 november

24h Rush!!

Deze gaat dicht, zodat we toch nog allemaal een beetje vriendelijk blijven ^^.
Aan degenen: vecht dat eens uit via msn/PM ;)

De inschrijvingsthread volgt snel!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan