Sabe
Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:Dude, how about overreageren![]()
Zijn we wel gewoon van Proggie Woggie ... komt niet veel zinnigs uit zijn mond. Was al maanden geleden dat ik hier nog eens iets gepost had en nog steeds niets anders. Nuja, don't care. Maar inderdaad overreageren vond hier wel plaats. En altijd dat minimal gebash, is dat ook nog niet gestopt ?
No wonder dat ik hier zo weinig kwam, forum stond vol met bullshit, vroeger werden er nog zinnige dingen gezegd.
Nway, kzie jullie wel op de rush





