ik zou deze eens overwegen:
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11157 (sennheiser 212 pro)
imo de beste koptelefoon prijs/kwaliteit verhouding.
de kwaliteit (zowel van de koptelefoon als van de klank) is subliem (voor die prijs) in mijn ogen.
het enige nadeel dat er aan verbonden is, is dat hij niet buigzaam is, maw er zitten geen gewrichten in (al is hij wel wat buigzaam).
mijn vriend draait er nu al een half jaar mee en er is nog niets van schade aan. zelf heb'k hem al redelijk veel gebruikt om te draaien (op redelijk wat fuiven, dan zien ze af die koptelefoons

) en heb hem nog niet voelen breken, denk ook niet dat hij dat rap zal doen.
de koptelefoon gaat echt luid naar mijn normen, meer dan genoeg voor op een fuif te draaien en wss gaat ge dat zelfs toch niet direct doen (aangezien ge nog maar net draait...)
ik zou dus voor deze gaan...!