Archief - CAFE D'ANVERS (Agenda Oktober - November - December)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acidcriminal

Legacy Member
9233_138777908499_52796158499_2640297_7102280_n.jpg


02/10/09 MiMazu (Lee Van Dowski, Tecnum, Clar & Cameo)

09/10/09 Peoples (2000 And One, Tofke,M.Girardi, Hermanez,Tecnum)

16/10/09 Push It (Secret Cinema (NL) , Spacid, Kr!z, Dj Prinz)

17/10/09 The Greatest Switch (The Dominators, Nadie Shah, Tomaz, Ed&Kim)

23/10/09 Cocoon Label Night (Markus Fix + Toni Rios)

30/10/09 Circo Loco (Tania Vulcano, Tofke, M.Girardi, Hermanez)

31/10/09 20 Years Café d'Anvers part1 (Kevin Saunderson + Rolando + Aril Brikha)

06/11/09 Momsclub House on Fire (Gene Farris,Massimo Dacosta)

13/11/09 Peoples (Joris Voorn,Edwin Oosterwal,Tofke, M.Girardi, Hermanez)

14/11/06 20 Years Café d'Anvers part2 (Timo Maas,...)

20/11/09 Push It (Mason, Prinz,...)

27/11/09 Electronation (Michel de Hey, Terry Toner, Benny Rodrigues)

28/11/09 Dj Sneak

04/12/09 MiMazu (mathias kaden, clar & cameo)

11/12/09 Peoples (Anthony Pappa, Guy J)

18/12/09 Push It (Darko, Pierre, Prinz)

19/12/09 20 years café d'anvers part3 - surprise dj

26/12/09 20 Years Café d'Anvers - SVEN VÄTH

31/12/09 Café d'Anvers Newyear

mtm

Legacy Member
aanwezig bij Joris Voorn, Reboot (nog zo lang :( ) en mogelijk ook bij Sven Väth :drool::crazy:

Sabe

Legacy Member
mmz

13/11 toch aanwezig denk ik !

26/12 waarschijnlijk ook :o

acidcriminal

Legacy Member
CAFÉ D'ANVERS : 20 YEARS
------------------------------------

1989 was het jaar van de ommekeer. Het jaar dat het communisme viel, de Berlijnse Muur werd afgebroken, Salman Rushdie’s “Duivelsverzen” gepubliceerd én verbannen werden en The Simpsons hun eerste aflevering uitzonden in de VS. Dichter bij huis wordt Paul Van Den Boeynants ontvoerd, gaat de allereerste commerciële zender VTM van start én opent Café d’Anvers haar deuren. Dit laatste in een niet alledaagse setting: het Schipperskwartier of “Rosse Buurt” van Antwerpen.


Anno 2009 kijkt Café d’Anvers terug op een rijke geschiedenis en een uitdagend toekomstperspectief. Al 20 jaar is Café d’Anvers een belangrijke speler in het brengen en het evolueren van kwalitatieve elektronische muziek. Van de Japanner Ken Ishii tot de Franse Technogod Laurent Garnier, ze zijn allemaal de revue gepasseerd. De elektronische scene en genres blijven evolueren, nieuwe producers blijven zich aanbieden en de oude rotten in het vak blijven vernieuwen en verbazen. Ze hebben echter allen één ding gemeenschappelijk : je vindt ze allemaal terug in Café d’Anvers!


Het startschot van het jubileum werd succesvol gegeven op het Tomorrowland festival, waar Café d’Anvers al 5 jaar aan deelneemt. Nu de winter eraan komt, is het tijd om het feestgeweld terug naar de club te verplaatsen, met maarliefst 4 anniversary-parties in de najaarprogrammatie.

ZAT 31/10 : Part One met Kevin Saunderson, Aril Brikha live en Rolando

ZAT 14/11: Part two met Timo Maas

ZAT 19/12: Part three met een surprise guest

ZAT 26/12: Part four met Sven Väth

GeeKer

Legacy Member
Ffkes melden dat ik afgelopen donderdag ben langs geweest.

Die DJ Ralf, die kan een pakske draaien! Technisch heel sterk en perfect voor het publiek gespeelt!

Pitter

Legacy Member
silicone soul --> aanwezig
circo loco wou ik eerst gaan, ma blijkbaar is dat 17 euro :s

7D5

Legacy Member
Dju toch, ik zit toch wel in het buitenland zeker als Joris Voorn komt. Next time better.
MiMazu zou moeten lukken. ;)

acidcriminal

Legacy Member
Klopgeest zei:
Ne dikke merci, wou u bedanken op Twitter maar vond je niet terug!

See ya friday m8
nee ik heb geen twitter en ook geen facebook maar wel myspace via acidcriminal en je ook steeds een message laten op cocoonstyled of via het mailformulier of gewoon op het hotmail adres.

je ziet dat vrijdag de 13de ook geluk kan brengen hé. ik weet wel uw echte naam niet want weet niet wie je juist bent van de 10 winnaars maar mss tot deze nacht en in ieder geval have good fun in cda !

Klopgeest

Legacy Member
Was de moeite met Voorn! Maar 2,80 € voor een slecht-getapte Heineken is me wat teveel van het goede..

JackM

Legacy Member
De drankprijs vind ek er ook wel zwaar over ze. 2,8 euro voor een stomme pint en tis nu nie da cda zo'n speciale keet is om zo'n prijzen te vragen.
Timo Maas zaterdag was ook een fameus feestje, achteraf nog ne pita mee staan eten toevallig :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan