skampy
Legacy Member
Crabtree zei:nee serieus, fuck de hele hiphopwereld
idioot
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crabtree zei:nee serieus, fuck de hele hiphopwereld
ck2004 zei:word @ skampy
fr1sb33 zei:yo down with da homiezz bro !
Idiot *sigh*fr1sb33 zei:yo down with da homiezz bro !
Meest zinnige post die ik hier al gelezen heb.Towlie zei:Zo gaat het er dagelijks aan toe daar, blame the usa
Wie is hier eigenlijk oppervlakkig? Gewoon wat je eigen groepjes gaan noemen en zeggen dat dat de beste groepen zijn... Wtf,jij bent pas bekrompen. Je begrijpt er gewoon niets van.dr.salt zei:ge bedoelt , wat zijn jullie oppervlakkig ?
skampy zei:Ik heb ondertssn ook zoiets van "he had it coming". Dit heeft volgens mij just niks met rap oorlogen te maken (zoals het was bij 2Pac en Biggie), die Proof heeft gewoon met zn blaffer naar de verkeerde gast gezwaaid. Mochten die gasten niet gewapend zijn geweest, was het waarsch uitgelopen op een vuistgevecht waarbij iemand missch in 't ziekenhuis zou zijn geslagen. Nu is er één dood.
Dan ben ik een pak meer geschokt door het nieuws van die tiener die gisteren in Bxl Centraal is doodgestoken om een fuckin' mp3 speler. Think about it.
Dj StorM zei:Lang geleden dak hier nog ben geweest.. blijkbaar is het er op achteruit gegaan.
fool man, echt fooooool da je bent.
fr1sb33 zei:Ik kon het gewoon niet laten om op ck2004 zijn geniale post te reageren; die discussie over Proof en zijn (on)schuld interesseert me geen zak.
Heb je misschien liever dat ik -zoals de meesten hier- begin te roepen dat rap suckt?
Deze thread verdiende al een slotje vanaf de eerste pagina.
HIJ HEEFT EERST GESCHOTEN !!!Dj StorM zei:RIP Proof!
Dit zou ik ook zeggen van de grootste techno mutten ooit, uit respect voor een overledene.

Poppel zei:HIJ HEEFT EERST GESCHOTEN !!!
Godverdomme, het is helemaal niet erg dat hij dood is anders zat hij nu in den bak en moesten we er nog eten in steken ook!!:doh:
edit: om die discussie uit te sluiten, ik luister zelf ook naar rap.. Eerder naar 2Pac dan naar 50 Cent en consoorten maar toch
Dus ik ben zeker geen hip hop hater, maar iedereen doet hier precies alsof die Proof nen held was.. HIJ HEEFT DUS WEL EERST OP IEMAND GESCHOTEN DIE AL OP DE GROND LAG EH!!
dit heeft zeer weinig met oog om oog tand om tand te maken, eerder met zelfverdedigng.. 2 buitenwippers staan aan de deur,Proof doet moeilijk, buitenwippers beginnen kwaad te worden er ontstaat een handgemeen... De 2 buitenwippers hadden op dat moment hun pistolen al kunnen boven halen maar doen dit niet..Dj StorM zei:Oog om oog , tand om tand?
das bikke tzelfde lijk voor de doodstraf zijn dus...

Bastaspast zei:ach wees niet getreurd, die dode rappers hebben de vreemde eigenzinnige stijl om na hun dood nog cd's uit te brengen ... taaie kerels!
en binnekort gaan zijn 'D12' homies en Eminem wel weer over tot geld verdienen op zijn rug met een reeks 'in memory of' liedjes ...
conclusie ... de wereld stinkt
