Archief - D12's Proof doodgeschoten !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj StorM

Legacy Member
fr1sb33 zei:
yo down with da homiezz bro !

Lang geleden dak hier nog ben geweest.. blijkbaar is het er op achteruit gegaan.

fool man, echt fooooool da je bent.


RIP Proof!

Dit zou ik ook zeggen van de grootste techno mutten ooit, uit respect voor een overledene.

Dj StorM

Legacy Member
dr.salt zei:
ge bedoelt , wat zijn jullie oppervlakkig ?
Wie is hier eigenlijk oppervlakkig? Gewoon wat je eigen groepjes gaan noemen en zeggen dat dat de beste groepen zijn... Wtf,jij bent pas bekrompen. Je begrijpt er gewoon niets van.

Dj StorM

Legacy Member
skampy zei:
Ik heb ondertssn ook zoiets van "he had it coming". Dit heeft volgens mij just niks met rap oorlogen te maken (zoals het was bij 2Pac en Biggie), die Proof heeft gewoon met zn blaffer naar de verkeerde gast gezwaaid. Mochten die gasten niet gewapend zijn geweest, was het waarsch uitgelopen op een vuistgevecht waarbij iemand missch in 't ziekenhuis zou zijn geslagen. Nu is er één dood.

Dan ben ik een pak meer geschokt door het nieuws van die tiener die gisteren in Bxl Centraal is doodgestoken om een fuckin' mp3 speler. Think about it.

Geef den skampy een keer een medaille. Eén van de weinige die hier verstandige praat uitbrengt...

RIP naar die gast ook...Ik was er die dag ook in centraal.

fr1sb33

Legacy Member
Dj StorM zei:
Lang geleden dak hier nog ben geweest.. blijkbaar is het er op achteruit gegaan.

fool man, echt fooooool da je bent.

Ik kon het gewoon niet laten om op ck2004 zijn geniale post te reageren; die discussie over Proof en zijn (on)schuld interesseert me geen zak.
Heb je misschien liever dat ik -zoals de meesten hier- begin te roepen dat rap suckt?
Deze thread verdiende al een slotje vanaf de eerste pagina.

shady soldier

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Ik kon het gewoon niet laten om op ck2004 zijn geniale post te reageren; die discussie over Proof en zijn (on)schuld interesseert me geen zak.
Heb je misschien liever dat ik -zoals de meesten hier- begin te roepen dat rap suckt?
Deze thread verdiende al een slotje vanaf de eerste pagina.

idd een slotje voor al de zielige reply's van mensen die geen respect kunnen tonen voor doden mensen.
Ik haat sommige muziekgenres maar als er daar iemand sterft dan ga je mij zo geen reply's zien geven

Poppel

Legacy Member
Dj StorM zei:
RIP Proof!

Dit zou ik ook zeggen van de grootste techno mutten ooit, uit respect voor een overledene.
HIJ HEEFT EERST GESCHOTEN !!!


Godverdomme, het is helemaal niet erg dat hij dood is anders zat hij nu in den bak en moesten we er nog eten in steken ook!!:doh:


edit: om die discussie uit te sluiten, ik luister zelf ook naar rap.. Eerder naar 2Pac dan naar 50 Cent en consoorten maar toch :)

Dus ik ben zeker geen hip hop hater, maar iedereen doet hier precies alsof die Proof nen held was.. HIJ HEEFT DUS WEL EERST OP IEMAND GESCHOTEN DIE AL OP DE GROND LAG EH!!

zaj

Legacy Member
had hij die mens neergeschoten zatten al de hiphop fanboys waarschijnlijk proof zitten verdedigen in plaats van rip prooof blabla respect... allemaal dikke zever

Dj StorM

Legacy Member
Poppel zei:
HIJ HEEFT EERST GESCHOTEN !!!


Godverdomme, het is helemaal niet erg dat hij dood is anders zat hij nu in den bak en moesten we er nog eten in steken ook!!:doh:


edit: om die discussie uit te sluiten, ik luister zelf ook naar rap.. Eerder naar 2Pac dan naar 50 Cent en consoorten maar toch :)

Dus ik ben zeker geen hip hop hater, maar iedereen doet hier precies alsof die Proof nen held was.. HIJ HEEFT DUS WEL EERST OP IEMAND GESCHOTEN DIE AL OP DE GROND LAG EH!!

Oog om oog , tand om tand?

das bikke tzelfde lijk voor de doodstraf zijn dus...

Poppel

Legacy Member
Dj StorM zei:
Oog om oog , tand om tand?

das bikke tzelfde lijk voor de doodstraf zijn dus...
dit heeft zeer weinig met oog om oog tand om tand te maken, eerder met zelfverdedigng.. 2 buitenwippers staan aan de deur,Proof doet moeilijk, buitenwippers beginnen kwaad te worden er ontstaat een handgemeen... De 2 buitenwippers hadden op dat moment hun pistolen al kunnen boven halen maar doen dit niet..

Proof slaagt 1 van de 2 buitenwippers op de grond, haalt zijn pistool boven en schiet een aantal keer op de gevloerde buitenwipper. De andere reageert en haalt zijn pistool boven om zijn maat te redden.

Op dat moment was de schutter niet in gevaar, maar voor zelfde geld draait Proof zich om en knalt hij ook die buitenwipper neer.

Dus in principe kan je het zelfverdediging noemen:)

Niets oog om oog tand om tand. Al zou ik nu ook wel meteen schieten mochten ze voor mijn ogen mijn maat afknallen..

BraveHeart

Legacy Member
Bastaspast zei:
ach wees niet getreurd, die dode rappers hebben de vreemde eigenzinnige stijl om na hun dood nog cd's uit te brengen ... taaie kerels!

en binnekort gaan zijn 'D12' homies en Eminem wel weer over tot geld verdienen op zijn rug met een reeks 'in memory of' liedjes ...

conclusie ... de wereld stinkt

Het is niet de eerste keer.

Kijk naar de King of R&R -> Elvis.

He lives !!!

1 for the money (zo zijn ze allemaal)
2 for the show (zo zijn ze ook allemaal)
3 dat weet ik niet meer
4 GO GO GO !!! use spacebar newbie spacebar

:rofl:


Wat een geneut weer, het is weer R&B hip/hop en het gezaag kan weer vanaf 0 beginnen.

Hoe goed ik R&B / Hiphop vindt en hoe zwaar ik het kan zwart maken topics.

Dit is weer het bewijs HOE het NIET moet.
Geef een mening en PATAAT ge ligt de volgende sec op de grond.
Zo te zien zijn de daar allemaal god :sop:
Staat het mij nie aan, knal ik m maar neer.
De dader moet zich toch wel in zijn vel gevoeld hebben op dat moment om iemand neer te leggen, hoe zou de omgeving daar op gereageerd hebben op dat moment.
Waren ze met zijn allen aan het juichen, ik denk het niet :ironic:

-Wicked-

Legacy Member
kheb halverwege de thread gestopt met lezen wegens mensen met een te bekrompen ingesteldheid ..

Bijgevolg weet ik ook ni echt hoe het nu zit wie eerst geschoten heeft etc etc .. ma da is ni het punt waar ik toe wil komen

Tis een typische discussie op dees forum .. als mensen bij hun muziekstijl blijven zijn het gezellige threads .. maar vanaf het moment da der iets vermeld wordt over nen andere muziekstijl wordt er ier geflamed tegen 100 per uur ..

Der start ier iemand ne thread over een overlijden in de rapwereld .. wie et eerst heeft geschoten en alle dingen daaropmtrend begrijp ik da da enige reactie opwekt .. maar mense die zegge : "ze verdienen het die vuile rapnegers" en er per se un eigen muziekstijl moete bijsleuren en werklaren dat die stijl de enige echte is hebben in mijn ogen een uiterst narrowminded ingesteldheid en begrijpe de balle van waar muziek om draait

Ik ben helemaal geen Hip Hop aanhanger maar ik apprecieer wel enkele liekes en meer ik respecteer de mensen un keuze om naar die muziek te luistere ..
Ik luister hoofdzakelijk naar electronische muziek maar ik kan vele stijlen apprecieren & respecteren
iets wat niet voor iedereen is weggelegd blijkbaar

ohja ..
R.I.P. alle slachtoffers

Medaphoar

Legacy Member
Tis ook altijd iets met die rapnegers. Ze hebben een goed platencontract, lekker veel geld en een ongelooflijk dikke "crib" en toch kunnen ze niet gezellig thuisblijven ma moeten ze de straat op om wa ambras te zoeken.
Nu goed, jammer dat em dood is, zn muziek was niet slecht (goed is iets anders).
hier nog 1 van zn fijnste songs

RIP aan alle slachtoffers

Hatake Kakashi

Legacy Member
Just close this thread,je kan hier op dit forum blijkbaar over niets nog serieus praten imo.

lttuvix

Legacy Member
Hmmm mja tis erg voor proof, maar ook voor de buitenwipper he...
ik weet de oorzaak van de ruzie niet, het kon evengoed zijn dat die binnenwipper een kameraad van proof dood had geschoten of wat dan ook, ma da maakt niet uit.
Hetgene wat telt is dat 2 mensen dood zijn door een stomme ruzie

dus ik zeg RIP voor beide mensen.

En voor de rapscene zelf, ik ken daar heel weinig vanaf. Ma ik las toch dat proof sommige mensen in hun carriere heeft geholpen, en dat is een nobele zaak.
Over de buitenwipper weet ik helemaal niets van.

ik hoop gewoon dat hun vrienden er geen wraak actie van gaan maken en de dader ook gaan neerpompen. Waarna de maten van de dader terug gaan knallen etc etc...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan