Fearfm.be
Legacy Member
Bastaspast zei:en @ post van fearfm, waar krijg je ALTIJD voor veel geld, das de bedoeling ervan, die merken als technics, en pioneer hebben een reputatie opgebouwd van duurzaamheid, betrouwbaarheid, standaardheid (als het woord al bestaat) en ja daar betaal je dan wa meer voor ...
zou jij het goe vinden moest iedereen ne MKII vo 23 € in huis kunne hale miss ? omfg hou toch op mee dien crap
Met nadruk op VEEL geld.
Maar buiten dat een MKII kan best een eind goedkoper zijn.
Zo ook de goedkope merken.
Je moest eens weten hoe z'n handel in elkaar steek!
Er zijn speciale manieren voor om dat spul in te voeren (niet rechtstreeks van china of japan naar europa maar via diverse andere landen...).
Puur om er extra op te kunnen verdienen.
Kortom als je wist hoe de logistiek van dat spul in elkaar zit dan weet je dat wij echt te VEEL geld betalen.
Ps. ik doel erop dat al dat spul (kwaliteit of geen kwaliteit) met minimaal 50% in prijs naar beneden kan! (de verdiensten gaan echt niet allemaal naar research of pioneer / sony toe enz.)


