Baloo
Legacy Member
Sony MDR 7509 .
Die koptelefoon is geschikt voor het gebruik in studio's , als in het veld .
Als dj kan ik hem aanraden omdat hij verschrikkelijk luid gaat .
En als Monitor , geen vervorming , noch opvuling van frequenties .
Echt een gesloten hoofdtelefoon .
Ergens rond de 300 euro .
Niet twijfelen als je het geld hebt .
Die koptelefoon is geschikt voor het gebruik in studio's , als in het veld .
Als dj kan ik hem aanraden omdat hij verschrikkelijk luid gaat .
En als Monitor , geen vervorming , noch opvuling van frequenties .
Echt een gesloten hoofdtelefoon .
Ergens rond de 300 euro .
Niet twijfelen als je het geld hebt .
