Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hellcats

Legacy Member
eXoz zei:
Kzoek wa oldskool hiphop, de classics. Vroeger luisterde ik veel naar rap/hiphop ( a la Snoop Dogg, Dr.Dre, 2Pac). Maar dan er wat uitgegroeid en meer naar de rock-kant uitgegaan. Maar van die echte oldskool-beats kan ik nog genieten.

vb'en ven in elke threads hier: YouTube - A Tribe called quest - check the rhime
YouTube - Main Source - Fakin` The Funk
zowat in die stijl.
Degene die ik al zowat heb is Dre/Snoop: Nuthin' but a G thang, Gin and Juice. NWA: Fuck the Police, Straight outta Compton. Naughty by Nature: HipHop Hooray, OPP.


YouTube - k.m.d. - peachfuzz
YouTube - Leaders Of The New School T.I.M.E. (video)
YouTube - Ice Cube - We Had To Tear This Mothafucka Up
YouTube - Ice-T - I'm Your Pusher / Pusherman

Mss uw gading?
Ice-T heb ik vroeger grijsgedraait...

eXoz

Legacy Member
Hellcats zei:

thx, goeie schijven. Kzoek toch iets meer met een meer "aanwezigere" beat zal ik maar zeggen, zoals die bij Ice Cube en Ice-T. De twee bovenste zijn ook vree goed, maar de beat is niet zo aanwezig. Het is meer op de teksten gericht (kwil zeker geen gangsta's, hoes en bigass rimz "rap"). Maar toch iets met een "vettere" beat.

shiftyke

Legacy Member
Don Luca komt echt hard idd

edit:

het album is trouwens gratis te downloaden op donluca.be

ringmaster

Legacy Member
Ghostface, Raekwon en Method Man kondigen een album aan voor eind dit jaar. 12tal tracks, 4 per persoon. Klinkt deftig

Bron: Hiphopleeft.nl

shiftyke

Legacy Member
nieuwe cypress hill nummer, gewoon op nieuwsbrief inschrijven en ge krijgt personal link :)

(legaal nummer mods ;))

SneeK

Legacy Member
Hoewel ik zelf meer een rock'n roller ben kan ik echte rap ( als dat het is ) wel appreciëren.
Aangezien ik nu vanaf 30 augustus naar de usa vertrek en daar ga rondtrekken met een Dodge Durango ga rondcruisen kan rap/hip hop niet ontbreken.

Daarom: Kennen jullie soms nog enkel liedjes zoals
* It's Murder van DMX & Jay-Z
* Bang Bang van La Coka Nostra
* Bloody Sunday van La Coka Nostra
* Freestyle 95 van 2pac en biggie smalls Als iemand daar een mp3 van heeft mag je die ook geven.
* That's Coke van La Coka Nostra


Zolang het maar geen homomuziek is van nepnegerts zoals akon , chris brown en al .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan