Hellcats
Legacy Member
eXoz zei:Kzoek wa oldskool hiphop, de classics. Vroeger luisterde ik veel naar rap/hiphop ( a la Snoop Dogg, Dr.Dre, 2Pac). Maar dan er wat uitgegroeid en meer naar de rock-kant uitgegaan. Maar van die echte oldskool-beats kan ik nog genieten.
vb'en ven in elke threads hier: YouTube - A Tribe called quest - check the rhime
YouTube - Main Source - Fakin` The Funk
zowat in die stijl.
Degene die ik al zowat heb is Dre/Snoop: Nuthin' but a G thang, Gin and Juice. NWA: Fuck the Police, Straight outta Compton. Naughty by Nature: HipHop Hooray, OPP.
YouTube - k.m.d. - peachfuzz
YouTube - Leaders Of The New School T.I.M.E. (video)
YouTube - Ice Cube - We Had To Tear This Mothafucka Up
YouTube - Ice-T - I'm Your Pusher / Pusherman
Mss uw gading?
Ice-T heb ik vroeger grijsgedraait...


klinkt zo bekend in de oren, dieje genkse praat :d
ik word pas rijk, ik word miljonair, ik ga met ene porsche cabrio, fiat met ope dak alles rijde EN ik ga een kasteel kope HAHAHA
)