Beerend zei:
M'n hele rugzak is deze morgen wel uit de (patrouille)tent gepikt, terwijl ik aan het slapen was. Met lenzen en bril alleen al meer dan €400 kwijt. + GSM, portefeuille en m'n typhoon en fakkelteit-shirts. Lenzen en bril is nog het ergste, eikel gooit da wss gewoon in de vuilbak, terwijl k hier nieuw kan betalen en geen klote zie.
op dour ook wa kakkerij gehad.
We stonden met een 8-tal tenten in een kring,
1ste avond 2 tenten kapot gesneden en dingen uit gestolen, 2e avond 3 andere tenten en avond daarna weer 2 andere. Op zich was er niks waardevols gestolen (pak zelf altijd alles van waarde mee naar de wei) maar het blijft zwaar kut.
Alleen al omdat ze het ook leuk vinden om je tent open te snijden..
Als dit dan nog gebeurt terwijl je zelf in je tent ligt is het zeker gescheten.
Ik ga wel niet akkoord met de margi's@dour theorie, heb het ook al op werchter en pukkelpop meegemaakt..