Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
valt te zien waar je voorkeur ligt natuurlijk hehe

hoe hard is dat einde van Blue Girl eigenlijk?

Robust²

Legacy Member
Ooh, morgen die nieuwe Q-Tip eens checken, heb ook wel hooge verwachtingen van hem. En BP3 ook nog eens herbeluisteren, heb die maar 1 keer vlug vlug doorgenomen.
Soundtrack 2 My Life vind ik toch wel een fameus dikke track op dat album van CuDi, zalige openingsvers :')

Edit: Daarnet A Strange Arrangement besteld bij Music Mania in Gent, de gewone cd was 16€, de deluxe versie met die vinyl single 22€, en de vinyl versie 27€.

shiftyke

Legacy Member
ik hoop dat die cover om te lachen was hoor :lol:

Was er een vinyl versie plus single van A Strange.... ?

edit:

KRS vs Buckshot is nog wel nice! Veel vette supportacts: Talib, IT, K'Naan, MJ, Heltah Skeltah, Smiff n Wessun

mtm

Legacy Member
even if it is so van kamaal the abstract vind ik wel zalig. geproduced door j dilla natuurlijk ^^

Approved

Legacy Member
hoe vind je hem m8?

Barely In Love is ook samen met Dilla dacht ik? Iemand een link met de production credits btw?

shiftyke

Legacy Member
even if it is so, klinkt wel niet echt Dilla-achtig...

Maar ik zal u maar geloven e :p

mtm

Legacy Member
shiftyke zei:
even if it is so, klinkt wel niet echt Dilla-achtig...

Maar ik zal u maar geloven e :p

had dat ergens gelezen, weet wel niemeer waar.. zou natuurlijk ook gewoon zever kunne zijn :p

edit: zal eens zoeken achter credits

edit2: had het op youtube gevonden, niet echt betrouwbaar dus. de kerel die die cd op youtube heeft gezet heeft da bij elk liedje gezet, dus my mistake. mss wel het album mee geproduced?

edit3: ik vind het echt wel een dope album, idd moeilijk om te vergelijken met the renaissance. ik hou wel van die jazzy stuff in de songs. zalig om op te zetten op een donkere, rainy dag :)

shiftyke

Legacy Member
mayer hawthorne: just ain't gonna work out -astronote remix

vreselijke remix niet? :puke:

Btw Lefto is kickin' it :love:

Afficial_Nastee

Legacy Member
Zijn er hier fans van Necro en de hele Psycho Logical clique aanwezig? Zij hebben het afgelopen decennium toch de meest dope Hip-Hop gebracht in my opinion....

Pitter

Legacy Member
Afficial_Nastee zei:
Zijn er hier fans van Necro en de hele Psycho Logical clique aanwezig? Zij hebben het afgelopen decennium toch de meest dope Hip-Hop gebracht in my opinion....

jup, sabac, ill bill, slaine, necro, non phixion staat hier wel eens op

en special teamz een van mn favogroepen, maar da is niet psycho logical :p, ma slaine is er bij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan