Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
shiftyke zei:
geen wagen en het openbaar vervoer is ook niet echt geschikt om terug te keren :s

Als ge tot een bepaald punt kunt komen bij het openbaar vervoer, dan wil ik u altijd wel meenemen :p

Skyscraper

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Kanye schrijft boven gemiddelde teksten en is een zeer goed producer :s :s :s

Mediageil heeft niets met de muziek te maken, zie niet in wat dat ermee te maken kan hebben

En mijn prophecy kwam uit :applause:

Nuja, ik vind beiden van jullie wel gelijk hebben..
Ik moet toegeven dat Kanye mij ook vroeger meer interesseerde, nu check ik nu en dan nog 's iets van hem. Zijn ego verpest veel, ook al maakt hij veel goed..

Booka Shade

Legacy Member
Zijn ego wordt dan ook gevoed door het feit dat hij enorm goed is.

Edit: mijn avatar gaat zoveel mensen irriteren :D

Skellington

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Kanye schrijft boven gemiddelde teksten en is een zeer goed producer :s :s :s

Mediageil heeft niets met de muziek te maken, zie niet in wat dat ermee te maken kan hebben

Kanye was goed, begrijp me niet verkeerd.

Maar hij is nu toch meer bezig met club muziek, gaande tot dans muziek.

Van hip-hop is weinig, tot niks meer te bespeuren in zijn muziek. Tuurlijk hij rapt nog wel, maar de teksten zijn ook maar...zozo hé...

Bovendien bedoel ik met mediageile Kanye dat hij er alles voor over heeft om in de spotlights te komen. Ik zie hem meer op fashion shows en modebladen dan op muziek zenders....

Is dat dan Hip-Hop? Dacht het toch niet hé, we moeten eerlijk blijven.

Kanye heeft alle respect verloren van mij.

shiftyke

Legacy Member
lotti zei:
Zijn ego wordt dan ook gevoed door het feit dat hij enorm goed is.

Edit: mijn avatar gaat zoveel mensen irriteren :D

Bob Dylan is toch nice? :)

Merci voor het aanbod Lotti maar Zoutleeuw en Rupelmonde liggen niet bepaald op dezelfde route :p

Approved

Legacy Member
Kan niet wachten op Kanye's volgende klassieker. (90% van zijn guest verses waar zéér goed dit jaar)

Dan heeft hij ineens weer iedereen zijn respect :'))

Booka Shade

Legacy Member
shiftyke zei:
Bob Dylan is toch nice? :)

Merci voor het aanbod Lotti maar Zoutleeuw en Rupelmonde liggen niet bepaald op dezelfde route :p

Het was op de ava ervoor :D Die heb ik al reeds moeten changen xD.

Het ligt idd niet in de buurt :D, ge kunt wel blijven maffen thuis en dan de volgende dag richting huis vertrekken :p

Booka Shade

Legacy Member
Ik hoop dat iedereen hem hier nu gezien heeft, Bob gaat er weer opkomen.

Zoals Mad.Villain zegt, die is 100 keer beter :)

Robust²

Legacy Member
Illcat zei:
Atmosphere is een van mn favo groepen!
Heeft zoveel goeie tracks gemaakt.

Robust kveronderstel dat ge dan ook wel geregeld Pete Philly & Perquisite door uw boxen bast. ;)

Jep jep, is eigenlijk zelfs de naam die mij echt into hiphop heeft gebracht, daarvoor was het bijlange niet zo veel als nu.

Jazzy en storytelling zijn de 2 grootste pluspunten bij mij eigenlijk, onlangs via m'n broer the Sound Providers ontdekt, ook best nette plaatjes dat die jongens maken. :)

YouTube - The Sound Providers - 5 minutes (ft. Procussions)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan