Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

of laten we maar "meisjes" zeggen... Ge moet oppassen tegenwoordig 


.




Ik heb niet direct gelet op langharige jongens eerlijk gezegdOsi` zei:Rofl, ik stond ook helemaal vanvoor, maar net niet op het podiumEdde ne langharige gezien met een bruine hemd ^^

De Heideroosjes vond ik echt magnifique maar vermoeiend, supervermoeiend. En toen begon de avond nog maar.
Maar de lichtinstallatie was wel zalig.
*wtf* Maar DnB, Gouwe Ouwes, Tiga, wat was het nog allemaal, ALLES hadden ze bij. En dan alle cd-spelers naar de kloten op ene na. :') Gewoon cd'tje na cd'tje aan het opleggen omdat ze niks meer konden mixen. 
Kon je echt op blijven gaan.. En gaan.. En gaan.Val maar dood als'k mij niet vergis...Pred zei:Wa wast eerste nr dat de Heideroosjes eigenlijk ???? Ben mij aant afvragen met wa die begonnen maar ik kan er nie opkomen, was een redelijk agressief nr.

Ik wou zien of het iets was, blijkbaar niet.Zero Grav zei:Nuja Alexii, je krijgt vooraf een affiche van welke artiesten er gaan komen, niemand verplicht je om er dan naar te gaan kijken.![]()
En als je er enkel naar gaat kijken om ze dan later slecht te noemen dan is er gewoon iets grondig mis.![]()

Pred zei:haja da wast !
ze moeten eens allemaal oude nrs spelen, die vind ik meestal beter.
)
)