Archief - Dour festival 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sp66d D6mon

Legacy Member
Juist terug thuis, en ik vond het geslaagd! Donderdag in de namiddag aangekomen, en men plaatske voor men tent was gereserveerd, vlakbij den ingang van de camping! Kwas eerst sceptisch wegens de nabijheid van een heel druk wandelpad, maar dat bleek goed mee te vallen. Het gebrek aan schaduw was uiteraard ook geen probleem.

Van alles wa’k wou zien misschien 1/3 gezien wegens tamheid en te veel verschillende smaken/goestingen/plannen in de groep. Soms zelfs alleen op stap moeten gaan.

Donderdag
- Systema Solar: niet mijn ding, maar wel sfeer.
- Murdock en Camo & Krooked: Ni slecht, maar veeeeels te druk, enkel bewegingen in vertikale richtingen mogelijk.
- Kyuss Lives!: Was wel goed. Wat is El Rodeo toch een fantastisch nummer!
- Pierre: Saai, kwas ook niet echt in de stemming toen. Na 5 minuten terug afgebold.
- Cypress Hill: Saai, en zeer slecht geluid.
- Arsenal: Verassing, tot mijn grote verbazing vond ik dit goed.
- Tiga: Ni slecht,maar niets speciaal.
- System D: Weetek ni meer veel van.

Vrijdag
- Papa Roach: zzz.
- Das pop: Ni slecht, maar ook weer mijn ding niet.
- Skinred: Vrij goed, sfeer, vooral uitzinnig publiek.
- Ellen Allien: Stond veel te zacht. Na haar een paar jaar geleden op i love techno gezien te hebben, verwachte ik er meer van.
- Radium: zalig! Geen seconde kunnen stilstaan.
- Enduser en X&Trick: Beide al een paar keer gezien, maar steeds weer heerlijk. Hoogtepunt van mijn dour.

Zaterdag
Een aantal groepen in de namiddag gezien, maar niets echt boeiends dat ik mij herinner.
- Booka shade: viel mee, maar ik had er ook meer van verwacht.
De rest van de avond ook enkel techno gehoord met Aeroplane, Tensnake en Bad Dancer. Kwas toen vrij ver weg en heb hier dan ook geen oordeel over. Wel super geamuseerd.

Zondagochtend in slaap gevallen, na drie nachten wakker te zijn. Deze middag pas wakker geworden, en dus alles van zondag gemist.


Da was het zowa, verder waren goede punten:
Sfeer op de camping uiteraard.
Geen controles, nerges, niets! Zowa een heel festival op eigen drank overleefd.
De smerigheid van Dour, nu nog versterkt door het weer.
Politiepaarden knuffelen en autoriteit ontkrachten.
Mensen die de parking vanachter van een extra uitgang voorzien hadden.

Minpunten:
Mensen die het nodig vinden om op elkaars gezicht te slagen.
Te veel groepen en dj’s gemist, bv. alles van dubstep en (erger nog) Neurosis.
In tegenstelling tot andere jaren geen muzikale ontdekkingen.

shiftyke

Legacy Member
?therapy? zei:
Haha verdomme toch. :p
Ik dacht het nog toen, shiftyke zal ier ook wel ergens staan. En 'den dienen' met den shirt van LDBR leek mij de meest voor de hand liggende persoon. :p

haha nice, ja dan weet ge het voor de volgende keer e :D

Gazebo

Legacy Member
Sp66d D6mon zei:
Minpunten:
Mensen die het nodig vinden om op elkaars gezicht te slagen.
.

zijde gij na t zelfde festival geweest als mij? iedereen daar is megavriendelijk! Als ze tegen u stoten meteen excuseren en wa mee zeveren.

_ns_

Legacy Member
Kheb er enkele zien vechten. Van die mannen die persé in dat kutweer toch hun bloot bovenlijf wouden showen en dan wat breed lopen doen... :sleep:

Sp66d D6mon

Legacy Member
Gazebo zei:
zijde gij na t zelfde festival geweest als mij? iedereen daar is megavriendelijk! Als ze tegen u stoten meteen excuseren en wa mee zeveren.

99% van de mense zijn idd heel vriendelijk. Maar ik heb toch een aantal vechtpartijen gezien, waarvan twee echt wel goed raak.

Bonaventura

Legacy Member
Vraagje; is het typisch voor een échte Dourganger dat hij naar breakcore luistert?

Want zie hier toch vrij veel mensen waar ik het niet van wist die Enduser de hemel in prijzen.

shiftyke

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Vraagje; is het typisch voor een échte Dourganger dat hij naar breakcore luistert?

Want zie hier toch vrij veel mensen waar ik het niet van wist die Enduser de hemel in prijzen.

Vroeger was er wel wat meer breakcore te vinden op Dour, nu ist minder maar de oude garde apprecieert dat zeker.

Nu ik vind me zelf een echte Dour ganger en interesseer me geen moer in breakcore...

mla

Legacy Member
Sp66d D6mon zei:
99% van de mense zijn idd heel vriendelijk. Maar ik heb toch een aantal vechtpartijen gezien, waarvan twee echt wel goed raak.

Idd, kheb ook de kerel van het frietkot aan de dancehall een paar festivalgangers op hun gezicht zien slaan :p

Bonaventura

Legacy Member
shiftyke zei:
Vroeger was er wel wat meer breakcore te vinden op Dour, nu ist minder maar de oude garde apprecieert dat zeker.

Nu ik vind me zelf een echte Dour ganger en interesseer me geen moer in breakcore...

Venetian Snares :love: Droon :love:

Oké thanks, want wist niet dat 't toch nog zo 'populair' was...

eddie

Legacy Member
mla zei:
Idd, kheb ook de kerel van het frietkot aan de dancehall een paar festivalgangers op hun gezicht zien slaan :p

één van die gasten die klop heeft gehad (recht op zijnen neus) heeft mijnen T-shirt besmeurd met bloed! :sop:

Utred

Legacy Member
Weinig volk naar This Will Destroy You geweest blijkbaar.
Ik heb u waarschijnlijk ook zien staan Shiftyke, in die groene laidback radio tshirt. Ergens de zaterdag dacht ik.
Heb me ook ferm gestoord aan het volk. Ik ga nu wel nog maar een paar jaar, maar er was echt belachelijk veel meer volk dan de vorige keren. Om van de main area naar de andere tenten te gaan altijd verschrikkelijk drummen op die helling. Zo irritant.
De modder vond ik hilarisch gewoon. Hallucinante taferelen gezien en bijzonder veel gelachen. En niets van modder op de camping, waar ik ongelooflijk gelukkig mee was.

shiftyke

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ik heb u waarschijnlijk ook zien staan Shiftyke, in die groene laidback radio tshirt. Ergens de zaterdag dacht ik.

Betekent dit nu dat ik een Bekende 9lifer ben :unsure: ?

TimeFtw

Legacy Member
Zijn er niet te veel accidenten gebeurd op de parking? Toen wij er af reden was het alsof we op ijs aant rijden waren!

Insomnasia

Legacy Member
eddie zei:
één van die gasten die klop heeft gehad (recht op zijnen neus) heeft mijnen T-shirt besmeurd met bloed! :sop:

Toevallig niet tijdens Russian Circles? Daar was het ook bam recht op ene zijnen neus. Wel het enige gevecht dat ik gezien heb :)

Yellowfield

Legacy Member
TimeFtw zei:
Zijn er niet te veel accidenten gebeurd op de parking? Toen wij er af reden was het alsof we op ijs aant rijden waren!

Verschrikkelijk lang aangeschoven op die parking, van enige organisatie was zoals gewoonlijk geen sprake :p
En ze mogen toch wel eens wat minder tickets verkopen, er was gewoonweg veel te veel volk.

shiftyke

Legacy Member
Waren er dan Brainfeeder shirts te krijge? Dju zo eentje wu ik ook wel. Lefto killed it, zelf maat van mij die totaal niet into die zaken is, heeft heel de avond gedanst!

http://shop.brainfeedersite.com/product/mens-blue-logo-tee

Shipping gaat vrij snel, heb daar al besteld.

@Yellowfield: Parking was idd een schande, nergens politie of stewards te zien, geen wonder dat het mis liep. Was de batterij van mijne Twingo nog naar de marollen ook, nog naar startkabels kunnen lopen vragen. Gelukkig was er een behulpzame nederlander!

war signs

Legacy Member
shiftyke zei:
Was de batterij van mijne Twingo nog naar de marollen ook, nog naar startkabels kunnen lopen vragen. Gelukkig was er een behulpzame nederlander!

Heb ook veel auto's zien afgevoerd worden me de takeldienst terwijl we stonden te wachten op pendelbus :sop:
Batterij van brommer was ook plat toen ik eindelijk in kortrijk aankwam met die trein :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan