Sp66d D6mon
Legacy Member
Juist terug thuis, en ik vond het geslaagd! Donderdag in de namiddag aangekomen, en men plaatske voor men tent was gereserveerd, vlakbij den ingang van de camping! Kwas eerst sceptisch wegens de nabijheid van een heel druk wandelpad, maar dat bleek goed mee te vallen. Het gebrek aan schaduw was uiteraard ook geen probleem.
Van alles wa’k wou zien misschien 1/3 gezien wegens tamheid en te veel verschillende smaken/goestingen/plannen in de groep. Soms zelfs alleen op stap moeten gaan.
Donderdag
- Systema Solar: niet mijn ding, maar wel sfeer.
- Murdock en Camo & Krooked: Ni slecht, maar veeeeels te druk, enkel bewegingen in vertikale richtingen mogelijk.
- Kyuss Lives!: Was wel goed. Wat is El Rodeo toch een fantastisch nummer!
- Pierre: Saai, kwas ook niet echt in de stemming toen. Na 5 minuten terug afgebold.
- Cypress Hill: Saai, en zeer slecht geluid.
- Arsenal: Verassing, tot mijn grote verbazing vond ik dit goed.
- Tiga: Ni slecht,maar niets speciaal.
- System D: Weetek ni meer veel van.
Vrijdag
- Papa Roach: zzz.
- Das pop: Ni slecht, maar ook weer mijn ding niet.
- Skinred: Vrij goed, sfeer, vooral uitzinnig publiek.
- Ellen Allien: Stond veel te zacht. Na haar een paar jaar geleden op i love techno gezien te hebben, verwachte ik er meer van.
- Radium: zalig! Geen seconde kunnen stilstaan.
- Enduser en X&Trick: Beide al een paar keer gezien, maar steeds weer heerlijk. Hoogtepunt van mijn dour.
Zaterdag
Een aantal groepen in de namiddag gezien, maar niets echt boeiends dat ik mij herinner.
- Booka shade: viel mee, maar ik had er ook meer van verwacht.
De rest van de avond ook enkel techno gehoord met Aeroplane, Tensnake en Bad Dancer. Kwas toen vrij ver weg en heb hier dan ook geen oordeel over. Wel super geamuseerd.
Zondagochtend in slaap gevallen, na drie nachten wakker te zijn. Deze middag pas wakker geworden, en dus alles van zondag gemist.
Da was het zowa, verder waren goede punten:
Sfeer op de camping uiteraard.
Geen controles, nerges, niets! Zowa een heel festival op eigen drank overleefd.
De smerigheid van Dour, nu nog versterkt door het weer.
Politiepaarden knuffelen en autoriteit ontkrachten.
Mensen die de parking vanachter van een extra uitgang voorzien hadden.
Minpunten:
Mensen die het nodig vinden om op elkaars gezicht te slagen.
Te veel groepen en dj’s gemist, bv. alles van dubstep en (erger nog) Neurosis.
In tegenstelling tot andere jaren geen muzikale ontdekkingen.
Van alles wa’k wou zien misschien 1/3 gezien wegens tamheid en te veel verschillende smaken/goestingen/plannen in de groep. Soms zelfs alleen op stap moeten gaan.
Donderdag
- Systema Solar: niet mijn ding, maar wel sfeer.
- Murdock en Camo & Krooked: Ni slecht, maar veeeeels te druk, enkel bewegingen in vertikale richtingen mogelijk.
- Kyuss Lives!: Was wel goed. Wat is El Rodeo toch een fantastisch nummer!
- Pierre: Saai, kwas ook niet echt in de stemming toen. Na 5 minuten terug afgebold.
- Cypress Hill: Saai, en zeer slecht geluid.
- Arsenal: Verassing, tot mijn grote verbazing vond ik dit goed.
- Tiga: Ni slecht,maar niets speciaal.
- System D: Weetek ni meer veel van.
Vrijdag
- Papa Roach: zzz.
- Das pop: Ni slecht, maar ook weer mijn ding niet.
- Skinred: Vrij goed, sfeer, vooral uitzinnig publiek.
- Ellen Allien: Stond veel te zacht. Na haar een paar jaar geleden op i love techno gezien te hebben, verwachte ik er meer van.
- Radium: zalig! Geen seconde kunnen stilstaan.
- Enduser en X&Trick: Beide al een paar keer gezien, maar steeds weer heerlijk. Hoogtepunt van mijn dour.
Zaterdag
Een aantal groepen in de namiddag gezien, maar niets echt boeiends dat ik mij herinner.
- Booka shade: viel mee, maar ik had er ook meer van verwacht.
De rest van de avond ook enkel techno gehoord met Aeroplane, Tensnake en Bad Dancer. Kwas toen vrij ver weg en heb hier dan ook geen oordeel over. Wel super geamuseerd.
Zondagochtend in slaap gevallen, na drie nachten wakker te zijn. Deze middag pas wakker geworden, en dus alles van zondag gemist.
Da was het zowa, verder waren goede punten:
Sfeer op de camping uiteraard.
Geen controles, nerges, niets! Zowa een heel festival op eigen drank overleefd.
De smerigheid van Dour, nu nog versterkt door het weer.
Politiepaarden knuffelen en autoriteit ontkrachten.
Mensen die de parking vanachter van een extra uitgang voorzien hadden.
Minpunten:
Mensen die het nodig vinden om op elkaars gezicht te slagen.
Te veel groepen en dj’s gemist, bv. alles van dubstep en (erger nog) Neurosis.
In tegenstelling tot andere jaren geen muzikale ontdekkingen.



Droon 
?