Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is A06 Binary Finary!fr1sb33 zei:Cafe Au Gand 2 - A07 = Binary Finary - 1998 (de eerste seconden)

Raar, nu ge het zegt. Het nummer ervoor is echter Art Of Trance - Madagascar (Ferry Corsten Remix)...fr1sb33 zei:Cafe Au Gand 2 - A09 = Systematic Parts - Violin De La Nuit (de eerste seconden)
Eindelijk! Bedankt!!!!!tazziedude zei:33 = andrew brix - piano euphoria
Levi zei:Dan is A06 Binary Finary!![]()

A15 = Ruff mix misschien?
Raar, nu ge het zegt. Het nummer ervoor is echter Art Of Trance - Madagascar (Ferry Corsten Remix)...
A09 is trouwens Kaycee - Love Stimulation (Trance Club Mix), weet ik ondertussen. (Mij tijdje geleden aangeschaft!)

Levi zei:Foutje is opgelost. B03 was Agharta met The city of Shamballa
OK, en nu de rest he mensen !![]()

StaRflaM zei:Zalig! Deca van vroeger toch eh, Au Gand ?![]()
of in de Vijf voor Twaalf. Bij het thuiskomen 's nachts de radio opzetten, de wekker zetten om de cassette op tijd te kunnen omdraaien, verderslapen. En dat zo'n twee jaar aan een stuk 
ROLL zei:Damn daar zitte geil plate bij,thnx
Levi zei:"Topradiooooooo! Liiiive, vanuit Café au Gand, Overpoortstraat Gent."
"Jimmy B stem: Zeg Pascalleke, as gij zo goe overweg kunt met die plakskes, wa moet da wel nie zijn as gij iets anders in uw handen et he?"
Heb nog een nest café au gand cassettes over te zetten.
Nooit geweest, altijd gepasseerd, ik zat telkens in een metalcaféof in de Vijf voor Twaalf. Bij het thuiskomen 's nachts de radio opzetten, de wekker zetten om de cassette op tijd te kunnen omdraaien, verderslapen. En dat zo'n twee jaar aan een stuk
Ze draaiden in dat kot tenminste house, en alleen maar house. Vandaag de dag hoor je overal R&B ertussen. Nergens is er nog zo'n tent te vinden, zeker niet in Gent.






Als ik da zie én hoor dan moet ik ver mijn tranen bedwingen...twas een schone tijd die helaas nooit meer zal terugkomen...
Man man, ik heb heimwee naar die periode. 'Uw danser(es) voor vanavond...' 'Mijn waarde landgenoten, ik heb de eer en het genoegen u de muziek uit België voor te stellen.' Party time!
zou de max zijn, lekkere duistere louche diepe trance, zoals we van extreme gewend zijn!Tijne, zalig dat ge er al titels van kent! Wauw, ik wist niet dat Quadran = Honey C = Philip van Mullem. Edit: En ook U.N.A. !!!! wow Een genie, inderdaad.Tijne zei:EXTREME sequences AO2 = innertales - odyssee (inntertales aka philip van mullem aka honey c aka QUADRAN, een genie die vent)
EXTREME sequences AO3 = Phillippe van Mullem - sugar of life (UK mix)
MAN MAN MAN, wat een set moet die extreme sequences zijn, kun je mij die bezorgen?zou de max zijn, lekkere duistere louche diepe trance, zoals we van extreme gewend zijn!
ik zoek verder naar de rest van de platen
grtz
- https://www.beyondgaming.be/archive/music.54/retro-caf-au-gand-van-een-8-tal-jaar-geleden.456644 )