Xavez
Legacy Member
Zalig. Leunt in't begin een beetje richting Goa vind ik, maar dat komt mssn door de fruityloops-sound? 'k weet niet, kvind somehow die tracks altijd goa-achtig klinken
. Komt maybe door de kick! Klinkt wel lekker industrial en... DAMNED dat "leadje" wat erbij komt is goed maat. Same voor de hihats. Lekker gaan op die track. Keep it up 
. Komt maybe door de kick! Klinkt wel lekker industrial en... DAMNED dat "leadje" wat erbij komt is goed maat. Same voor de hihats. Lekker gaan op die track. Keep it up 

