Arcko_Drazen
Legacy Member
Beste vriend/vriendin
Ik ben sinds Januari bezig met het "maken" van muziek op de computer (Reason 3.0). Ik heb nog geen echte hardware aangekocht daar ik niet genoeg weet van producen om zulke zaken aan te kopen.
Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen (liefst via msn) bij het maken van techno of dnb.
Wat is de bedoeling: wel, ik zoek eigenlijk iemand die mij kan uitleggen, niet hoe ik reason moet gebruiken, maar hoe een techno/dnb track in elkaar steekt, hoe je er best kan aan beginnen, op welke dingen je moet letten. Hoe je een goede, volle drumkit creeert, ...
Als er nog mensen zo iemand zoeken/of er zijn veel aanbieders kunnen we mss een irc channetje maken
Mvg
Arcko Drazen
Ik ben sinds Januari bezig met het "maken" van muziek op de computer (Reason 3.0). Ik heb nog geen echte hardware aangekocht daar ik niet genoeg weet van producen om zulke zaken aan te kopen.
Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen (liefst via msn) bij het maken van techno of dnb.
Wat is de bedoeling: wel, ik zoek eigenlijk iemand die mij kan uitleggen, niet hoe ik reason moet gebruiken, maar hoe een techno/dnb track in elkaar steekt, hoe je er best kan aan beginnen, op welke dingen je moet letten. Hoe je een goede, volle drumkit creeert, ...
Als er nog mensen zo iemand zoeken/of er zijn veel aanbieders kunnen we mss een irc channetje maken

Mvg
Arcko Drazen

?
