Archief - Freefloats ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Imp

Legacy Member
Ik heb dus sinds gisteren mijn freefloats terug onder men TT's kunnen plaatsen...
Nieuw boxen gaan wa luider als de vorige met heel wat laag extra, met als gevolg veel feedback ... oplossing snel gevonden -> freefloats offcourse
Nu staan die deronder, ma cue'en of scratchen of ff "achteruitspoelen :p" vergeet het naald verspringt 9/10 ...
Nu is da bij iedereen zo ?
Ik heb natuurlijk wa extra gewicht bijgedraait maar helpt nie veel ...
Weet iemand hier raad mee ? :help: :help:

The Entity

Legacy Member
wat goed dempt tegen feedback zijn zware klinkers, beton platen, arduin, marmer, ...

freefloat helpt ook, maar t'is zoals ge zegt: de naald skipt omdat het kussen zijn en dat die wiebelen

'k heb ooit gedempt met klinkers en da ging perfect

Jaws

Legacy Member
freefloats harder oppompen zodat u draaitafels ni teveel bewegen? :unsure:

1337mr.hanky

Legacy Member
helpt da beter met klinkers, binnenkort freebrickfloat

Dj-Marinus

Legacy Member
Idd zo als jaws zegt beter oppompen die dingen.. En ja niet te veel kracht zetten op de freefloads. Je moet heel anders draaien als je freefloads gebruikt dan kan je niet wild te keer gaan..

Imp

Legacy Member
ik probeer er rustiger mee om te gaan ze
ma das like fucking kloterij :D

klinkers en beton enz ....
wij zijn hier juist aant verbouwen :d
als'k nu een laag beton of wa is da der op mijn tafel giet helpt da veel ? :D
want oppompen ... denk da da zowa het max. is da da nu opgepomt geraakt :)

Project Zero

Legacy Member
Het is heeeeel belangrijk dat ge freefloats superdeftig afsteld, anders heeft het geen nut :)
Heb op een fuif al eens met freefloats gedraait, tis ff wennen maar mits tegoei afsteld valt da goed mee..

Ik moet het nogaltijd ni onder mn draaitafels hebbe, laat mij maar lekker scratchen als ne gek ;)

Imp

Legacy Member
mja heb ma een kleine kamer ... kan mijn boxen wijt nie anders zette :s

Miesjel

Legacy Member
Zo'n freefloats heb ik nooit gebruikt, en zal ik ook nooit gebruiken. Heb Westbam en companie op Mayday daar ooit meer zien sukkelen. Toen Bailey begon lagen ze er snel vanonderuit.

Idd, klinkers (of mss piepschuim?) doet veel...

DjProbe

Legacy Member
ik gebruik voor in de verhuur freefloates, waarom
ze helpen echt heel veel en ik moe zeggen,
de excuse dat sommige mensen geven, ik kan daar nie op draaien, is lame
ik heb ze eens geleverd voor een feestje waar iemand een scratch demo gegeven heeft ... MET freefloats, ik dacht eerst ook da zal nie lukken, bleek niet waar te zijn!
ok idd, alsde strontzat zijt kunde nie meer draaien op freefloats omdat ge geen idee meer hebt hoeveel druk ge uitoefend en zo ...

ge moet ook eens spelen met de druk die je op die kussentjes steekt (staat trouwens in de handleiding, soms kan wat meer of wat minder echt wonderen doen hoor)

wat je ook tegen rumble kan doen is zware arduinblokken onder steken, maar dan wel echt zwaar (arduinstenen van 4cm dikte is een goed begin)

je kan natuurlijk ook altijd het "earthquake" systeem kopen
kost maar 200 € per TT :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan