roes
Legacy Member
Sick` zei:De FX loop kan ik hier echter niet voor gebruiken (is een line level loop).
Zijn er verschillende soorten fx loop dan? Dat wist ik niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick` zei:De FX loop kan ik hier echter niet voor gebruiken (is een line level loop).
Klopt, of 'bowl' in dit gevalRedhunter zei:Wel vermelden dat Ovasion plastieken achterkant heeft, zodat ge u geen buil verschiet.

roes zei:Zijn er verschillende soorten fx loop dan? Dat wist ik niet.

Sick` zei:Morge prolly een M9!

stagepotato zei:Ik ben dus al een tijdje aan het overwegen om een Gibson SG Standard te kopen maar ik vind hem nergens in het blauw :doh: (behalve dan in de Special editie maar die moet ik niet hebben)
zoals deze dus
Is die SG op de foto pelham blue? Ik ben effectief kleurenblind dus ik kan mis zijn, maar ik dacht dat dit pelham blue is: Dave Grohl sig gitaarjosuwa zei:Pelham blue is ook niet standaard... Was een limited edition aan het begin dit jaar of vorig jaar. Check misschien eens op Musicstore ofzo?
Maar helaas ook met hun prijs komen 
roes zei:Froooooo

Sick` zei:Als gij in de settings van uw M13 ga, en ge smijt het contrast volledig open, zie uw display dan mooi egaal zwart? Of zijn er (buiten op de plek waar tekst staat) toch ook enkele banden iets minder? En als ge met vol contrast naar een rode/blauwe preset ga, ziede gij dan ook zo persies scanlines scrollen? Als ge heel schuin kijkt kunde nog wel lezen ze![]()
roes zei:Oei nee, alles ziet er hier normaal uit ze. Ge zit toch precies met een defect ze. Is die gevallen ofzo? Probeer uw geld maar terug te krijgen want voor da bedrag moogt ge toch wel een fatsoenlijk werkende unit hebben..
Btw jammer dat hem u wat tegenvalt klankgewijs, maar bij mij duurde het ook wel effe eer ik de effecten tegoei kon gebruiken en wist hoe ik ze kon instellen.