Klinkt meer dan goed hè

Lekkere kick, originele samples, melodie is ook niet van de slechtsten... zit mogelijkheid in om een dikke plaat van te maken...
Enige opmerking die'k heb, is dat je intro wat kort is. Opbouwen met zo'n korte intro is moeilijk. Hij is niet makkelijk in te mixen nu. Maar ja, ge hebt nog maar 3:10 muziek hè.... ge kunt er nog makkelijk 2:00 bij doen
Goe bezig iig (Y)