Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XQuiZit zei:ok tis iets raar nu. ik kan opnemen maar het geluid is zeer stil. muziek van laptop zelf gaat dan weer zeer hard ??? alvast bedankt voor de hulp
aXl_ zei:verbinden met "line in" van je pc, niet je microfoon (en niet je audio out). Bij je geluidsinstellingen (opnameapparaten) zien dat line-in (of lijningang) aangesloten en geactiveerd is. Dan opnemen in audacity.
XQuiZit zei:thanks! het werkt maar de kwaliteit is zeer slecht (veel gekraak bij bassen en gewoon niet zuiver).
bountty zei:Ja, wordt vaak gebruikt in studio's! Maar je gaat best zelf eens keer gaan luisteren naar verschillende monitors aangezien de voorkeur voor een bepaalde moniteur (en geluidsklank) tamelijk subjectief is.
XQuiZit zei:thanks! het werkt maar de kwaliteit is zeer slecht (veel gekraak bij bassen en gewoon niet zuiver).
Recipe4hate zei:Is het niet de bedoeling dat deze zo neutraal mogelijk zijn?
Brecht_ zei:Wat is het beste om te kopen?
gwn de reloop digital jockey 2 interface edition
of de reloop controller edition zonder geluidskaar + traktor audio 2
in prijs scheelt het maar 20 euro..
EDIT: juist gezien dat reloop zelf ook een geluidkaart heeft, de reloop play.
Misschien dat deze dan beter aansluit op de jockey?


tim zei:Ben onlangs bezig met zelf men muziek elektronisch te maken. Ik maak gebruik van Reason 4. Ben wel nog vollop bezig met die tutorials etc...
Maar aangezien ik zelf al 8 jaar drum werk ik graag met men handen om men beats te maken. Dus zoek ik een goed drumpad. Aangezien ik nog in de beginfase zit moet het echt niets duur zijn.
Maar wat raden jullie aan om zelf je eigen sounds mee te maken? Ik zoek iets in de aard van een MPC 4000 station maar dan voor een beginner . ( ik weet dat zo'n MPC 4000 1400 euro kost maar ik ben dan ook niet vertrouwd met alle hardware en dit is het gwn een voorbeeld ) . Ik moet dus niet al die fancy dingen kunnen doen maar een beetje spelen met mijn beats en paar effectjes kunnen bewerken met mijn hand zou echt al een hulp vooruit zijn ipv met die muis te werken !
En ik dacht ook aan een KOAS Pad III of quad om wat te spelen met effectjes iemand hiermee vertrouwd? overbodig speeltje? En Ik heb dan ook zeker zo'n kossilator nodig of zoiets als bron voor mijn beats als ik met die Quad wil werken?
Ik leg ook liever 100 euro bij om tog met een degelijk iets te werken dan 120 euro kwijt te zijn aan rommel
THX