Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Justchill zei:En tellen! elke houseplaat gaat meestal.. 1 2 3 4 5 6 7 8, 1 2 3 4 5 6 7 8, enz...
en je moet de "1" van de ene plaat gelijkzetten met de "1" van de andere plaat = in fase.

wcedric zei:Zou ook eens graag een eigen mengpanneel hebben. Het zou puur voor recreatief gebruik zijn en voor een beginner, dus enkele voorstellen( die betaalbaar zijn)?
). Nu zit ik dus te twijfelen met welk format we zouden beginnen draaien. Ik heb al met vinyl,cd en digitaal gedraaid. Maar nu wil ik mij zelf eens een deftige installatie zetten. Digitaal spreekt mij wel aan, maar ik vind dat de "skills" dan misschien een beetje verloren gaan.. (en dan heb ik timecode voor niets gekocht).Vinyl had vroeger altijd mijn voorkeur,vooral timecode dan. Maar de laatste tijd begin ik er aan te denken om gewoon met cd's te draaien,timecode of niet.Brecht_ zei:Eerst even de situatie schetsen: Ik draai nu bijna een jaar. De eerste maand gewoon wat zitten prutsen met traktor,daarna een digital jockey gekocht. Daarna nog traktor scratch duo 2 gekocht omdat ik om de 2 weken tesamen met een vriend draai in het jeugdhuis hier. Onze stijl is hoofdzakelijk electro, met af en toe wat techno of acid invloeden (om de mensen wat wakker te schudden na de electro). Nu zit ik dus te twijfelen met welk format we zouden beginnen draaien. Ik heb al met vinyl,cd en digitaal gedraaid. Maar nu wil ik mij zelf eens een deftige installatie zetten. Digitaal spreekt mij wel aan, maar ik vind dat de "skills" dan misschien een beetje verloren gaan.. (en dan heb ik timecode voor niets gekocht).Vinyl had vroeger altijd mijn voorkeur,vooral timecode dan. Maar de laatste tijd begin ik er aan te denken om gewoon met cd's te draaien,timecode of niet.
Graag jullie meningen hierover
Ik denk dat ik in die stijlen voor cdspelers zou gaan ( zonder tijdcode vind ik cooler xD)Brecht_ zei:Eerst even de situatie schetsen: Ik draai nu bijna een jaar. De eerste maand gewoon wat zitten prutsen met traktor,daarna een digital jockey gekocht. Daarna nog traktor scratch duo 2 gekocht omdat ik om de 2 weken tesamen met een vriend draai in het jeugdhuis hier. Onze stijl is hoofdzakelijk electro, met af en toe wat techno of acid invloeden (om de mensen wat wakker te schudden na de electro). Nu zit ik dus te twijfelen met welk format we zouden beginnen draaien. Ik heb al met vinyl,cd en digitaal gedraaid. Maar nu wil ik mij zelf eens een deftige installatie zetten. Digitaal spreekt mij wel aan, maar ik vind dat de "skills" dan misschien een beetje verloren gaan.. (en dan heb ik timecode voor niets gekocht).Vinyl had vroeger altijd mijn voorkeur,vooral timecode dan. Maar de laatste tijd begin ik er aan te denken om gewoon met cd's te draaien,timecode of niet.
Graag jullie meningen hierover
Dubhead zei:Ik denk dat ik in die stijlen voor cdspelers zou gaan ( zonder tijdcode vind ik cooler xD)
