Archief - Het oog wilt ook wat...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bontus

Legacy Member
miss sharon: kijk naar de andere foto's: ugly. :wtf:
monika kruse daarentegen :love:

deyoeri

Legacy Member
weiqin zei:
Verklaar u nader :sop:

Ik vind gwn dat die 'iets' hebben. Vrouwen die gitaar spelen hebben 'iets' imo. En ik vind dat die vrouwelijke dj's dat niet hebben, dat 'iets'.

Kunlun

Legacy Member
zegt de gitaarliefhebber :unsure:

Awel, ik zeg u dat die dj's 'iets' hebben wat die gitaristen ni hebben :tongue:

ComputerVISTA

Legacy Member
deyoeri zei:
Vrouwelijke DJ's hebben imo niet 'hetzelfde' als vrouwelijke gitaristen-bassisten-drummers :)


Das omdat gij niet voor dat genre zijt en u daar nie in inleeft, c'est tout. 'k Vraag me nu wel is af wat zei niet zouden hebbenw at een gitariste of 't is al 't zelfde wat wel zou hebben.

Kunlun

Legacy Member
aan de hand van die url weetk al genoeg

Ben er zeker van dat ze nog ni eens een noot kan spelen :naughty:

*dubbel post * :(

Kunlun

Legacy Member
aan de hand van die url weetk al genoeg

Ben er zeker van dat ze nog ni eens een noot kan spelen :naughty:

als je ziet naar ECHTE dj's en ECHTE gitaristen dan mogen der voor mijn part veel meer dj's dan gitaristen zijn (vrouwelijke dan wel te verstaan :cool: )

Jaws

Legacy Member
rare discussie... een lekker wijf is een lekker wijf of ze nu een gitaar vast heeft of aan een mengpaneel bezig is maakt voor mij geen verschil ze

Babs

Legacy Member
altijd maar vrouwen beoordelen over hun uiterlijk, tis toch belangrijker wat ze al dan niet kunnen?

kbedoel, ik kan mss ook mooi wezen achter mijn *hopelijk toekomstige* mengpanelen maar der eigenlijk de zak van kunnen, dan sta ik daar ook alleen mooi te wezen :p

kheb trouwens evenveel respect voor een vrouwelijke dj als een instrumentbespeelster, beide hebben passie voor muziek, en uiten dat op hun manier. *moest* ik een instrument kunnen bespelen, ik zou het ook doen (naast mijn blokfluit voor school :p ) maar ik ben niet gedreven om dat te leren, maar wel om te leren draaien... dus ga ik draaien!

Desperatozz

Legacy Member
BaBsie zei:
1) tis toch belangrijker wat ze al dan niet kunnen?

2) dan sta ik daar ook alleen mooi te wezen :p

1) naaaaaaaah :p

2) sjah ... das voor sommigen ook al een probleem ... dus ... be at least good at one of the things ;)


//en nu terug serieus :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan