whoopie
Legacy Member
fnac in leuven?BaBsie zei:ben vandaag naar de fnac geweest en ze hadden hem in het wit en in het zwart, keuze genoeg dus![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fnac in leuven?BaBsie zei:ben vandaag naar de fnac geweest en ze hadden hem in het wit en in het zwart, keuze genoeg dus![]()
en dan nog niet gesproken over het kleurenscherm... jummy! ben em nu aant volpompen (wat fameus snel gaat!)
) en zolang em blijft draaien ben ik content met deesProject Zero zei:En batterij ? Dan laadt gij die gans verkeerd op, mijne gaat makkelijk een week mee, 4-5 uur per dag luisteren.. Dus ik wil wel eens weten wat gij met die van u doet..

kerel , ik heb een iPod shuffle. Op de verpakking staat iets van 16 uur met volledige batterij. Ik doe er minimum 18uur mee (!!)Toeriest zei:kerel... Ipod sta zoiezo al bekend om te korte batterijduur en dan gaat gij beweren dat gij der 7dagen lang 4à5u/dag gemakkelijk naar kunt blijven luisteren? Dus pakt een dikke 30-35u, hahaha zwanst ies op u eigen, zelfs als ge het volume op 2 zou zetten ga da nog nie lukken.
btw: creative zen is ook goed ze
*edit*
en ja het ziet er mooi uit maar de zwarte versie krijgt gemakkelijk schrammen naar het schijnt. + ga ge da nie gemakkelijk kwijt geraken zo iets klein?
second generation van mini heeft ook al beterespectrious zei:kerel , ik heb een iPod shuffle. Op de verpakking staat iets van 16 uur met volledige batterij. Ik doe er minimum 18uur mee (!!)
Op vakantie meegedaan naar Slovenië. Op vakantie zelf een kwartier per dag, een week lang en dan op de terug weg (totaal 12 uur) er zeker 3/4 naar geluisterd. De neiuwe generatie iPods hebben zeer goeie batterijen. De mini's hadden bij mijn weten wel een veel kortere.
Als je het batterij plan van apple volgt op hu nsite dan gaat batterij zeer lang mee.

`SeriOUs zei:Er zijn betere MP3-players op de markt, maar Apple weet hoe je iets moet verkopen.![]()
kinderfoutjes worden er uitgehaald met updates van de firmware, dus daar moet ge u niks van aantrekken, gewoon geregeld kijken dat er geen updates zijn voor je nanoLexiC zei:ik ga er me meebe ook 1 aanschaffen, ma is er geen kans dat er nog wat kinderfoutjes inzitten nu hij nog erg nieuw is?

NW-HD3 wordt niet meer gemaakt...morbus` zei:Sony NW-HD3
Sony NW-HD5
iRiver

whoopie zei:kinderfoutjes worden er uitgehaald met updates van de firmware, dus daar moet ge u niks van aantrekken, gewoon geregeld kijken dat er geen updates zijn voor je nano
en over de batterij: vanaf de ipod photo 30 gieg werden de batterijen veranderd, ook de nieuwe mini's hebben dus van die nieuwe batterijen, en die nano's zullen ze dus ook hebben.
Ik kan met men ipod photo (kleurenscherm dus) een dikke 16u luisteren, en men volume staat altyd vrij luid.
En ik denk niet dat je iedere dag meer dan 16u naar je ipod luistert?
bij men ipod photo hebk nog zo'n apart stekkerke, waar ge uw usbkabel insteekt.LexiC zei:ben bijna zeker e nano te kopen, had juist nog e vraagje:
ge moet da dus via USB opladen, ma de eerste keer, hoe moet je da dan doen? 12/24u aan je USB laten hangen en pc laten aanliggen?
(heb zo mn vorige harddisk mp3player na de zak gedaan, door dat maar paar uur op te laden eerste keer en al uit te trekken.. batterij was dus niet in orde opgeladen de eerste keer, wat dus erg belangrijk is, zoals bij een gsm)