Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

C//LiMBa

Legacy Member
idd de rekken stonden goed vol in de fnac in leuven!!!
was eerst in de apple store gepasseerd, maar daar hadden ze er enkel van 2 gig.
btw int echt is em pakke geiler dan op de foto's hoor :) en dan nog niet gesproken over het kleurenscherm... jummy! ben em nu aant volpompen (wat fameus snel gaat!)

Mechelaar

Legacy Member
Ik heb mijzelf van vorige week zo'n exemplaar aangeschaft (zwart, 4 gig). Heel mooi, maar er komen ontzettend snel (véél sneller dan bij de mini) krassen op het scherm/rest van de ipod. Zeker bij de zwarte versie springt dit in het oog. Ik zou zéker een tube erbij kopen, moest je van plan zijn een nano te kopen. (enkel hadden ze bij mij nog geen tubes, vanwaar de krassen)

Babs

Legacy Member
bij mij was het de fnac in gent
naar mijn weten blijft de ipod shuffle nog het rapst verkopen want die zie ik wel veel over de toog vliegen

en man die ipod nano ziet er echt lekker uit voor zon dingske
spijtiggenoeg heb ik al een ipod (2jaar al :p) en zolang em blijft draaien ben ik content met dees

Toeriest

Legacy Member
Project Zero zei:
En batterij ? Dan laadt gij die gans verkeerd op, mijne gaat makkelijk een week mee, 4-5 uur per dag luisteren.. Dus ik wil wel eens weten wat gij met die van u doet..

kerel... Ipod sta zoiezo al bekend om te korte batterijduur en dan gaat gij beweren dat gij der 7dagen lang 4à5u/dag gemakkelijk naar kunt blijven luisteren? Dus pakt een dikke 30-35u, hahaha zwanst ies op u eigen, zelfs als ge het volume op 2 zou zetten ga da nog nie lukken.

btw: creative zen is ook goed ze;)

*edit*

en ja het ziet er mooi uit maar de zwarte versie krijgt gemakkelijk schrammen naar het schijnt. + ga ge da nie gemakkelijk kwijt geraken zo iets klein?

laggie

Legacy Member
ben ik blij dat ik nog een ipod mini van 6 gig heb, deze ziet er veel te breekbaar uit

`SeriOUs

Legacy Member
Wat ik ook spijtig vind is dat de IPODs wel erg snel bekrast geraken.
Maar dat heb je wel met meer van die fancy players/gsm's.

Er zijn betere MP3-players op de markt, maar Apple weet hoe je iets moet verkopen. :)

laggie

Legacy Member
erm ? denk je? mijn ipod mini hing is aan de buitekant van men broek en ik bostste er per ongeluk mee tege den auto (vrij hard toen ik men deur opendeed)
aan men ipod mini was geen schrammetje aan (aan de auto daarentegen)

spectrious

Legacy Member
Toeriest zei:
kerel... Ipod sta zoiezo al bekend om te korte batterijduur en dan gaat gij beweren dat gij der 7dagen lang 4à5u/dag gemakkelijk naar kunt blijven luisteren? Dus pakt een dikke 30-35u, hahaha zwanst ies op u eigen, zelfs als ge het volume op 2 zou zetten ga da nog nie lukken.

btw: creative zen is ook goed ze;)

*edit*

en ja het ziet er mooi uit maar de zwarte versie krijgt gemakkelijk schrammen naar het schijnt. + ga ge da nie gemakkelijk kwijt geraken zo iets klein?
kerel , ik heb een iPod shuffle. Op de verpakking staat iets van 16 uur met volledige batterij. Ik doe er minimum 18uur mee (!!)

Op vakantie meegedaan naar Slovenië. Op vakantie zelf een kwartier per dag, een week lang en dan op de terug weg (totaal 12 uur) er zeker 3/4 naar geluisterd. De neiuwe generatie iPods hebben zeer goeie batterijen. De mini's hadden bij mijn weten wel een veel kortere.

Als je het batterij plan van apple volgt op hu nsite dan gaat batterij zeer lang mee.

laggie

Legacy Member
spectrious zei:
kerel , ik heb een iPod shuffle. Op de verpakking staat iets van 16 uur met volledige batterij. Ik doe er minimum 18uur mee (!!)

Op vakantie meegedaan naar Slovenië. Op vakantie zelf een kwartier per dag, een week lang en dan op de terug weg (totaal 12 uur) er zeker 3/4 naar geluisterd. De neiuwe generatie iPods hebben zeer goeie batterijen. De mini's hadden bij mijn weten wel een veel kortere.

Als je het batterij plan van apple volgt op hu nsite dan gaat batterij zeer lang mee.
second generation van mini heeft ook al betere :)

NinjaTune

Legacy Member
ik ga er me meebe ook 1 aanschaffen, ma is er geen kans dat er nog wat kinderfoutjes inzitten nu hij nog erg nieuw is?

whoopie

Legacy Member
LexiC zei:
ik ga er me meebe ook 1 aanschaffen, ma is er geen kans dat er nog wat kinderfoutjes inzitten nu hij nog erg nieuw is?
kinderfoutjes worden er uitgehaald met updates van de firmware, dus daar moet ge u niks van aantrekken, gewoon geregeld kijken dat er geen updates zijn voor je nano :)

en over de batterij: vanaf de ipod photo 30 gieg werden de batterijen veranderd, ook de nieuwe mini's hebben dus van die nieuwe batterijen, en die nano's zullen ze dus ook hebben.

Ik kan met men ipod photo (kleurenscherm dus) een dikke 16u luisteren, en men volume staat altyd vrij luid.

En ik denk niet dat je iedere dag meer dan 16u naar je ipod luistert?

NinjaTune

Legacy Member
whoopie zei:
kinderfoutjes worden er uitgehaald met updates van de firmware, dus daar moet ge u niks van aantrekken, gewoon geregeld kijken dat er geen updates zijn voor je nano :)

en over de batterij: vanaf de ipod photo 30 gieg werden de batterijen veranderd, ook de nieuwe mini's hebben dus van die nieuwe batterijen, en die nano's zullen ze dus ook hebben.

Ik kan met men ipod photo (kleurenscherm dus) een dikke 16u luisteren, en men volume staat altyd vrij luid.

En ik denk niet dat je iedere dag meer dan 16u naar je ipod luistert?

ben bijna zeker e nano te kopen, had juist nog e vraagje:
ge moet da dus via USB opladen, ma de eerste keer, hoe moet je da dan doen? 12/24u aan je USB laten hangen en pc laten aanliggen?
(heb zo mn vorige harddisk mp3player na de zak gedaan, door dat maar paar uur op te laden eerste keer en al uit te trekken.. batterij was dus niet in orde opgeladen de eerste keer, wat dus erg belangrijk is, zoals bij een gsm)

whoopie

Legacy Member
LexiC zei:
ben bijna zeker e nano te kopen, had juist nog e vraagje:
ge moet da dus via USB opladen, ma de eerste keer, hoe moet je da dan doen? 12/24u aan je USB laten hangen en pc laten aanliggen?
(heb zo mn vorige harddisk mp3player na de zak gedaan, door dat maar paar uur op te laden eerste keer en al uit te trekken.. batterij was dus niet in orde opgeladen de eerste keer, wat dus erg belangrijk is, zoals bij een gsm)
bij men ipod photo hebk nog zo'n apart stekkerke, waar ge uw usbkabel insteekt.
Die stekker steekte dan in stopcontact, en uw ipod hangt daar dan via usb aan.

zoiets dus: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0007A5J0Y.02.LZZZZZZZ.jpg

maar ik denk trouwens dat ge hem maar 4u moet laten opladen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan