Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W3sl3y

Legacy Member
voor wie een cover zoekt, hier enkele foto's van mijn zcover ISA die ik vandaag ontvangen heb:

http://users.telenet.be/W3sl3y/Ipod nano/

Ziet er goed uit. De hold knop kan je nog altijd gebruiken want op sommige sites wordt dit tegengesproken, alleen zie je de knop niet door de zwarte rubber, bij andere kleuren misschien wel.

Japy

Legacy Member
Mijn probleem met TNT is gedeeltelijk opgelost.

Kreeg tijdens de les een bericht, ik moet ze opbellen om een nieuwe afspraak te maken.

Normaal zal ik het adres van mijn moeder haar werk geven tenzij ik ze een uur kan geven als ik thuis ben, ben altijd na 1 uur thuis behalve op maandag heb ik les tot 17:40.

Laurens100

Legacy Member
Het is misschien een rare vraag maar:
Gaat de nano goed luid? Ik heb er een hekel aan als ik teveel geluid van "buiten" kan hoor.
Het is niet de bedoeling dat ik mijn oren kapot maak maar ik wel het wel goed horen :)

C//LiMBa

Legacy Member
gaat meer dan luid genoeg!!! hangt er natuurlijk ook vanaf welke koptelefoon dat je gebruikt... van apple zelf vind ik persoonlijk niet zo super!

C//LiMBa

Legacy Member
klonken goed maar ze pasten bij mij van geen kanten (heb da wel bij bijna alle oortjes, daarmee dat ik deze gebruik...)

Rond welk uur morgen worden ze voorgesteld???

tikketim

Legacy Member
heb al tijdje geleden 1 besteld , kwestie van dagen voor em aankomt. Als da is gebeurd ganek een fles wijn ofzo openen om is te drinken op de bewezen diensten van mennen discman dieen na 7 jaar op pensioen mag nu :)

NeFerMeTu

Legacy Member
sgt slingshot zei:
waarom kan ik op www.ipod.com niets meer terug vinden over de ipod mini :S?
Omdat die met de komst van de Nano uit het iPod-gamma gegaan is.
Normaal kunt ge nu dus vrij goedkoop een Mini scoren, gezien elke winkel van die voorraad afmoet.

.Sinister.

Legacy Member
NeFerMeTu zei:
Omdat die met de komst van de Nano uit het iPod-gamma gegaan is.
Normaal kunt ge nu dus vrij goedkoop een Mini scoren, gezien elke winkel van die voorraad afmoet.
Wat is dan de huidige prijs ongeveer? Of iemand toevallig een online-shop die ze nog verkoopt?

Laurens100

Legacy Member
In brugge (tuytens) durven ze de 4 gb versie nog aan 219 euro te verkopen :(
De nano is nog niet eens binnen dus zij hebben blijkbaar hebben ze geen haast :p
En over die in-ear oortjes, bedoel je die van apple? €40 euro is idd wel veel. Zijn er geen andere merken die zo'n oortjes ook verkopen?

Stimpy

Legacy Member
lisanneeee zei:
Hallo,
ik wou zo graag een ipod maar zelf vind ik ze veel
te duur.. dus ik dacht: ik probeer het gewoon en HET WERKT ECHT...Het enigste wat je
blablabla


jaja en wij zijn stom :woohoo:

Shellshock

Legacy Member
Sorry voor mijn :offtopic: vraag, maar wat is nu eigenlijk het beste, een Ipod Nano of een Mini. Welke is de goedkoopste. En hoe zit dat met Itunes?

alexii

Legacy Member
Mini is niet meer te krijgen, mijn beste.

(tenzij in de winkel nog ergens)

spectrious

Legacy Member
Shellshock zei:
Sorry voor mijn :offtopic: vraag, maar wat is nu eigenlijk het beste, een Ipod Nano of een Mini. Welke is de goedkoopste. En hoe zit dat met Itunes?
Is praktisch hetzelfde aparaatje maar:
NANO
+ flash geheugen (veiliger)
+ Kleiner
+ kleurenscherm
+ in neutrale kleuren (zw of wit)
- rap krassen

iTunes gebruikte ik al voor ik men iPod had. Het maakt gebruik van de losse apple structuur. Dus 1 Bieb, met 1 map waar alle artiesten in sub mapjes zitten, ID3 tags afgewerkt enzo. Laad goed, en is super handig en makkelij kmet een iPod.

Hang je iPod aan je PC of Mac => iTunes baft open, met iPod in het menu en hij update alles wat er van je nummers werd veranderd. Toevoegen is super easy. gewoon kei program

Nicoot

Legacy Member
strax 19u nieuwe ipod, gaat weer zo ongelofelijk duur zijn.

Imo geen videobeelden nodig in Ipod. Wie gaat nu bv. als em naar school fietst wat op zn display naar filmpjes zitn kijkn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan