W3sl3y
Legacy Member
voor wie een cover zoekt, hier enkele foto's van mijn zcover ISA die ik vandaag ontvangen heb:
http://users.telenet.be/W3sl3y/Ipod nano/
Ziet er goed uit. De hold knop kan je nog altijd gebruiken want op sommige sites wordt dit tegengesproken, alleen zie je de knop niet door de zwarte rubber, bij andere kleuren misschien wel.
http://users.telenet.be/W3sl3y/Ipod nano/
Ziet er goed uit. De hold knop kan je nog altijd gebruiken want op sommige sites wordt dit tegengesproken, alleen zie je de knop niet door de zwarte rubber, bij andere kleuren misschien wel.


?


vraag, maar wat is nu eigenlijk het beste, een Ipod Nano of een Mini. Welke is de goedkoopste. En hoe zit dat met Itunes?