Archief - [jump] nederlandse vertaling 'on the floor'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MangleR

Legacy Member
gisteren op cafe gehoord,
net hetzelfde als on the floor van felix maar dan in het nederlands,
weet iemand van welke artiest en welke titel het is

Tuninboy

Legacy Member
Off Topic:
Vind het zo een dom nummer wie heeft het ingodsnaam in zen hoofd gehaalt om zo iets int nederlands te make ?:s
man toch het liedje is gewoon verkracht vind 'k :s
mja zal ma stoppe sws mss ban aan men broek :$:p

D-1337

Legacy Member
liedje trekt zo al op niks
dus veel slechter kan het al niet.
gewoon dikke breezer jump

sebbonny

Legacy Member
idd echt pokkeslecht, zelfs on the floor moet voor mij nimeer gedraaid worden ;)

-Wicked-

Legacy Member
nja enorm platte schijf van nature .. ma bon in de commerciële danscafés moejet natuurlijk draaien ..

ma een nederlandse versie .. hmmmmmmmmm nee dank je :)
Kschaam me al genoeg als ik het orgineel draai

MangleR

Legacy Member
lol het is idd een verkrachting maar ja. het slaat aan bij het publiek eh.

Dreamchaser

Legacy Member
Zo zijn er toch meer nummers in hoor. Van Scoop - Drop it was er een versie waarin de "drop it" vervangen werd door "droplul" :) . Ik herinner me ook nog een nummer van Bassie Terassi, dat een parodie was op Benny Benassi

DJ BUZZE retro

Legacy Member
-Wicked- zei:
nja enorm platte schijf van nature .. ma bon in de commerciële danscafés moejet natuurlijk draaien ..

ma een nederlandse versie .. hmmmmmmmmm nee dank je :)
Kschaam me al genoeg als ik het orgineel draai

groot gelijk... en zoiets geldt dan voor het publiek als "jump"...

- plat
- leeg
- zelfs de vocals klinken slecht , vertraag on the floor eens en je hoort al meteen wat voor een 'belgisch engels' dat stemmetje is

achja, verloren moeite om je eeuwig te ergeren aan zo'n schijven... ik heb het in elk geval niet gekocht... geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt, niks van felix project/bitch boys ... of samengevat, van die prutsers

<BAD> schuim

Legacy Member
Het originele nummer was nog wel is lekker geven op de minder hoogstaande feesjes,

nederlandse versie gaat er idd zwaar over en is gewoon lachwekkend :)

Faktory

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:

LoL kerel :)

Basto - Rock with you is oa ook van die persoon/personen... Prutser(s) ?? don't think so :niceone:

Ps: maak jij eerst ff een dikke hit vooraleer je iemand prutser noemt ;)

grtz

DevilDown

Legacy Member
Faktory zei:
Ps: maak jij eerst ff een dikke hit vooraleer je iemand prutser noemt ;)

Vind ik nu persoonlijk wel absurde uitspraak. Ik kan langs de balle producen, zelfs geen eenvoudig jump lieke, maar dat gaat mij niet het recht ontnemen om 90% van de jumpproducers en hun liekes brol te noemen, simpelweg omdat't gewoon een feit is...

Maar zoals hierboven wordt gezegd, "prutslieke" was betere omschrijving :)

Sry voor de :offtopic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan