Archief - Kippevel momenten bij optredens/verkondigingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

go_ndw

Legacy Member
Zijn er bij jouw optredens nagebleven waarbij de artiest/groep een verkondiging of een oproep deden waarbij je kippevel kreeg?


Bij mij zekers U2 - Sunday Bloody Sunday waarbij hij roep NO MORE en het volk meeroept!

The Mussels

Legacy Member
^^ moeten wij jaloers zijn omdat meneer een ticket had voor het concert van u2???

wel bij mij apocalyptica, niet echt van de aankondiging, maar meer van het nummer zelf. Het was een van de celloisten die zei: "Now we are going to test our drummer's skills." Die manne staken der het rapste nummer op en dien drummer maar freaken daarop. Op zijn bassdrum gaan staan, massa's stokken gebroken. Daar kreeg ik ff kippenvel van.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Bij mij gewoon heel het Apocalyptica optreden op pukkelpop dit jaar.

deyoeri

Legacy Member
Niet zozeer kippenvel. Maar ik heb hier een concertje van Metallica op men pc staan, van op Rock Am Ring 2003, en als je dat publiek dan hoort klappen bij de intro van Blackend...En dan bij Cunning Stunts, bij Creeping Death als het publiek "Die! Die!" meeroept.

xDama

Legacy Member
presario zei:
Optreden van Amen Ra vorig jaar in 40°C warme tent.

vette ² :p

We stonden daar me 4 man vooraan en alle 4 op hetzelfde moment kippevel. Zotjes!

En toen Hatebreed op het podium kwam gelopen met Graspop 2005.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Nu ik eraan denk, toen ik het filmpje zag van Hitler zijn toespraak in Nurnberg kreeg ik toch ook wel even kippevel.

Anoniem09

Legacy Member
Op Reverze, eerste intro filmke van dj, vonnek show en kreeg wel ff kippevel met het gevoel van; ja, vanavond wordet dik feest :p

Blackend

Legacy Member
Prodigy op pukkelpop 2005... eerst kort stukske "soften" intro.. en dan een lieke 'Wake Up" en dan dienen eersten bass (met gesynchroniserd natuurlijk mega spots op podium enzo) als ge alles voelt daveren en beseft van ... omg zalig :)

The Mussels

Legacy Member
Krock ... iets kleins daar was een coverband die "Seek and destroy" van metallica speelde. Bij die chorussen ook wel ff kippenvel: iedereen zwaaar uit de bol aant gaan

ElemenTiM

Legacy Member
Metallica@Werchter paar jaar terug, kzat in iemand zijn nek, en ik zag al die handjes tegelijk klappen :)

Obi-Jan

Legacy Member
optreden van Opeth tijdens hun Damnation tour in de Biebob, heel dat optreden was een kippevel moment ^^

boozeke

Legacy Member
saxon concert
frozen rainbow ^^
ook bij het maiden concert in 2003,Hallowed be thy name
en ni dak zelf bij was,mor rock in rio,fear of the dark
szo wel ff kiekevel krijge

Chimmy

Legacy Member
Juno Reactor met masters of the universe, paar maanden geleden in Gent.
Ik ben een rustige persoon en op een fuif ofzo zal ik nooit dansen, maar daar was ik totaal aan het flippen...

Beeijzaaijl

Legacy Member
Op graspop toen ik de eerste noten van Ides of March hoorde en gedurende heel Phantom of the Opera. Eerste maal dat ik Maiden live zag.
Op dvd van cunning stunts van Metallica, als ze Creeping Death spelen en het publiek Die! Die! roept.

Skoran

Legacy Member
Elk optreden van Metallica, zeker als ge zelf in publiek zit.
60.000 man die "master master" of DIE DIE DIE roepen. Daar krijgt ge toch iets van

Chimmy

Legacy Member
Skoran zei:
Elk optreden van Metallica, zeker als ge zelf in publiek zit.
60.000 man die "master master" of DIE DIE DIE roepen. Daar krijgt ge toch iets van
dat ook natuurlijk, maar ik heb het zelf nog niet mogen meemaken :cry:

en er is natuurlijk ook nog raining blood (Slayer), dé beestigste metalexplosie ooit!

Hellrabbit

Legacy Member
vrijdag nog

toen Kamelot begon aan The Haunting, was eigenlijk eerste keer da ek echt kippevel kreeg, magnifiek

.eX3

Legacy Member
de allerlaatste plaat van TIC in belgië (silence van delerium)
de immense stilte toen rush werd aangekondigd opmen eerste ILT damn da was kiekevel.

elke keer als ik de opkomst van southern sun hoor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan