Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuZz.LiGhTYeAr zei:nu zie ik da pas dat het 8 Euro is![]()

Dj Wim zei:Jama zeg; ik zal hier nog eens posten dat er ook VVK was... Dan was het slechts 6 euro geweest!
Er zijn er heel wat die hun ticket gereserveerd hebben (en betaald natuurlijk!)
Mja, vergelijk even; Dj Expo in Nl was 12,5 euro! Dan is het in vergelijking goedkoop!
![]()



Desperatozz zei:ik begrijp toch wel de mening van te duur voor wat het is hoor
dj expo had je: EN dj materiaal EN produce materiaal EN bekende namen EN workshops
maar ik ga toch eens een kijkje komen nemen ... als't goe is, zoveel te beter e![]()

ferre zei:Hier heb je : EN DJ Materiaal EN veeeeel vinyls EN bekende namen EN gadgets EN leuke stands EN....
zeveraars![]()

Desperatozz zei:aléjah, ik wil jullie idee & evenement niet afbreken ... maar ermee vergelijken zoals je zelf deed is toch gevaarlijk![]()

Goh, waar is de tijd... was zelfs hier nog vlakbij in het Bouwcentrum.Dj Wim zei:Vroeger had je de Mega House Beurs ...//... maar dat is ook al wat jaren geleden...
Dj Wim zei:Gelieve ons er niet op die manier ermee te vergelijken; want dan zouden we al niet meer bestaan!
We zullen zondag wel zien!![]()

Desperatozz zei:maar idd, we zien zondag wel! be there eh mensen!

BaBsie zei:wie wat waar wanneer waarom hoe? >_<
2 uur aan den inkom
Voila, afgesproken![]()
Dj Tomek zei:kom langs mijn stand hé. kzal voor de telenet mannen wa van de prijs af doen
(ik sta

zal ik zeker doenDj Tomek zei:kom langs mijn stand hé. kzal voor de telenet mannen wa van de prijs af doen
(ik sta

weiqin zei:Jij staat waar?![]()
![]()
Als je van Telenet EN Dj2Dj bent, krijg je dan een dubbele korting?![]()
![]()

)