Archief - Metallica, World Magnetic Tour 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dummy

Legacy Member
Op de site van Teleticketservice staat op 5 maart 2009 het concert van Metallica gepland in het Sportpaleis.

Er is echter nog niets te vinden op de officiële site van Metallica zelf of de site van het Sportpaleis, maar er is hoop :p.

Het komt wel redelijk kort op AC/DC :)

Maart is goeie maand blijkbaar :applause::music::applause:

TeleTicketService.com

Wibren

Legacy Member
"Plaatsen voor het gekozen evenement zijn op dit ogenblik niet meer beschikbaar."

AdrianMutu

Legacy Member
wanneer begint de vvk of is dit nog niet bekend
teleticketservice ligt plat

Cygnus-ß °|X1|°

Legacy Member
op de kalender van sportpaleis staat dit nog niet.

vvk zal wel weer met veel poeha aangekondigd worden

en laten we ons almaar weer eens voorbereiden op server down boodschappen

demon326

Legacy Member
dummy zei:
Op de site van Teleticketservice staat op 5 maart 2009 het concert van Metallica gepland in het Sportpaleis.

Er is echter nog niets te vinden op de officiële site van Metallica zelf of de site van het Sportpaleis, maar er is hoop :p.

Het komt wel redelijk kort op AC/DC :)

Maart is goeie maand blijkbaar :applause::music::applause:

TeleTicketService.com

laat maar komen! :evil:

deyoeri

Legacy Member
Maart gaat duur worden gvd :') Hoewel ik denk dat'k dees zal skippen, denk wel dat de kans bestaat dat ze op een festival zullen staan (?)

Cygnus-ß °|X1|°

Legacy Member
deyoeri zei:
Maart gaat duur worden gvd :') Hoewel ik denk dat'k dees zal skippen, denk wel dat de kans bestaat dat ze op een festival zullen staan (?)

ik kan u verzekeren dat een festival niet hetzelfde gaat zijn.

Ik zou er toch voor gaan :)

dead squad

Legacy Member
Hopelijk laat iemand het hier weten als er tickets beschikbaar zullen zijn, want ik veronderstel dat het snel uitverkocht zal zijn :p

AdrianMutu

Legacy Member
ik hoop dat er net als bij ac/dc iemand is op het forum die een direct link naar het invulformulier heeft zodat we zeker kunnen bestellen :D

dead squad

Legacy Member
Site werkt nog eens niet hier >> altijd 'servers busy' melding.

dummy

Legacy Member
pff 44 of 63 euro, weeral redelijk duur. Tzal enkel AC/DC worden dan :(

deyoeri

Legacy Member
dummy zei:
pff 44 of 63 euro, weeral redelijk duur. Tzal enkel AC/DC worden dan :(

Idem hierzo. Ik zou niks liever willen dan er naartoe gaan, maar eerst AC/DC en dan Metallica...Plus, al mijn maten/kennissen die meegaan naar AC/DC willen niet mee (geld etc) dusja. 'k laat het vallen, met zware spijt in mijn hart, maar dan zal'k maar hopen op een festival, ook al is het hetzelfde niet...:(

dead squad

Legacy Member
Is het al gelukt bij iemand =/?

Edit: het staat plots niet meer op de site?

AdrianMutu

Legacy Member
nee geraak er niet op
kunnen ze dat niet beetje op voorhand melden idioten
iemand met een link naar het invulformulier

AdrianMutu

Legacy Member
kzit op de site vn teleticketservice maar metallica staat er niet tussen...

dummy

Legacy Member
hmmm blijkbaar is het inderdaad weg, mss ergens gemist van maand of dag ofzo, of tis nog niet officieel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan