Archief - Mini meeting @ Soundstation sunday

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Morgen zijn het dus koopjes in de soundstation en aangezien er redelijk wa volk aanwezig zijn kunne we toch ff meeten (vind ik toch) en mss ene gaan drinken.

anyways, wie gaat er aanwezig zijn en op welk uur? kwestie da er mss een overzichtje is achter wie we allemaal moeten zoeken :p

Ik ga er rond half 2 zijn samen met mijn vriend :music:

Desperatozz

Legacy Member
rond half 2 ... samen met mijn snelziend oog + #euro's :D

Xavez

Legacy Member
ik ga wel kamperen voor de deur enzo :(
//edit: foxxy gelooft precies dat er nog geld overblijft om ene te gaan drinken na een rondje SoSt ^^

Sabe

Legacy Member
ik ga nog zien ^^
kmoet zien hoedka van het station naar den SS geraak :o

+ IK GA GEEN PLATEN KOPEN (hou me tegen ^^)

1337mr.hanky

Legacy Member
wanneer ist daar eigenlijk het drukste, als het opengaat, of rond een uur of 5

ShoveS zei:
euh ik had 13h gezegd, dikken eikel???

we moeten vroeger daar zijn, anders kopen zij alle dnb op :help: :help: :help:


:help:
:help:
da gaat pas om 13.30 open

Rayne Varga

Legacy Member
Sabe zei:
ik ga nog zien ^^
kmoet zien hoedka van het station naar den SS geraak :o

+ IK GA GEEN PLATEN KOPEN (hou me tegen ^^)

Met de gratis boulevardpendel natuurlijk! :D

Sabe

Legacy Member
Rayne Varga zei:
Met de gratis boulevardpendel natuurlijk! :D

mjah kga ni komen ... trein kost ook al teveel : / ... moet nog nieuwe schoenen emme + fuseke doen deze maand :p

1337mr.hanky

Legacy Member
vindt ik niet, dat kan je toch niet beinvloeden op het kopen van vinyls, zou toch niet mogen, iedereen vindt wel een plaat goed, zou bij alles een goede comment staan

Anoniem09

Legacy Member
Ze zouden beter eens werk maken van een sample beluister systeem, ik bestel graag op sound station, maar meestal hoor ik toch wel graag wat samples, dus ga ik op freaky/recess/toff music luisteren en blijf ik op die site hangen en bestel ik daar ipv op sound station!

Desperatozz

Legacy Member
ochjah ... et is maar een extra functie'ke op de site he

et is wel tof ...

handig vind'k wel da ge de prijze nu direct ziet zonder in te loggen :)

ShadesOfJae

Legacy Member
koenpje zei:
Ze zouden beter eens werk maken van een sample beluister systeem, ik bestel graag op sound station, maar meestal hoor ik toch wel graag wat samples, dus ga ik op freaky/recess/toff music luisteren en blijf ik op die site hangen en bestel ik daar ipv op sound station!

Of de prijzen ook in de lijsten vermelden ! Zou ook al wat handiger zijn ..

Xavez

Legacy Member
Beste verandering is dat je de stock kan volgen :).
Sampletjes kost tijd + serverruimte hé. Ze hebben ook nog een winkel te beheren daar. Een onlineshop als decks.de of juno.co.uk kan al zn tijd en moeite daarin steken, maar een regular shop...

Desperatozz

Legacy Member
Xavez zei:
Beste verandering is dat je de stock kan volgen :).
Sampletjes kost tijd + serverruimte hé. Ze hebben ook nog een winkel te beheren daar. Een onlineshop als decks.de of juno.co.uk kan al zn tijd en moeite daarin steken, maar een regular shop...

idd, voor een normale shop met beperkte crew is dat niet echt haalbaar denk'k

tenzij je geen leven hebt ofzo :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan