Xavez
Legacy Member
Gebruiken jullie ze? En hoe en wanneer? -> post in de poll (die ik nu seffes pas kan aanmaken, dus reageer nog niet op dit topic van "waar is de poll" etcetera).
Eventuele reactie mag altijd, natuurlijk, erevaringen delen etcetera, linkjes naar verkopers van "aangepaste" oordoppen (je weet wel, aangepast aan het oor in grootte, of bepaalde frequenties die gefilterd worden etcetera).
Wat jullie eventueel daarbuiten nog doen om je geliefde oortjes te beschermen mag natuurlijk ook altijd meegedeeld worden
Wat mij betreft: ik gebruikte ze totnogtoe nooit. Na gisteren (eergisteren?) op Body2Body geweest te zijn, is mijn beeld daarover lichtjes veranderd en denk ik dat ik for safety reasons in't vervolg altijd oordoppen ga meenemen. Om te draaien moet ik dat nog eens uitproberen, maar mits een goeie koptelefoon en monitor denk ik dat draaien met (eventueel aangepaste) oordoppen ook mogelijk moet zijn...
Eventuele reactie mag altijd, natuurlijk, erevaringen delen etcetera, linkjes naar verkopers van "aangepaste" oordoppen (je weet wel, aangepast aan het oor in grootte, of bepaalde frequenties die gefilterd worden etcetera).
Wat jullie eventueel daarbuiten nog doen om je geliefde oortjes te beschermen mag natuurlijk ook altijd meegedeeld worden

Wat mij betreft: ik gebruikte ze totnogtoe nooit. Na gisteren (eergisteren?) op Body2Body geweest te zijn, is mijn beeld daarover lichtjes veranderd en denk ik dat ik for safety reasons in't vervolg altijd oordoppen ga meenemen. Om te draaien moet ik dat nog eens uitproberen, maar mits een goeie koptelefoon en monitor denk ik dat draaien met (eventueel aangepaste) oordoppen ook mogelijk moet zijn...


