Archief - Nieuwe Muse: The Resistance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Access

Legacy Member
die united states of eurasia is puur Queen

ma echt, as is, 99% queen

vloet

Legacy Member
Er is al een stukje van Uprising te beluisteren.
Download : hier

Maandag wordt hij al volledig gedraaid in Nederland en UK.

Het begint er stilaan op te lijken dat ze toch weer de BH&R tour zijn opgegaan.

Anoniem04

Legacy Member
Lijkt op een mix van SMBH met Time is Running out en Starlight :unsure:

vloet

Legacy Member
Zoiets. Nog ff wachten tot ik het volledige nummer hoor voor ik een volledig oordeel kan vellen. Ik hoop gewoon dat dit album me terug 'hooked' krijgt. Het suckt gewoon de band die je al zolang volgt een weg te zien inslaan die je alleen maar kan volgen als 'medium fan'. Ze zijn mij of andere fans niets verschuldigd, ze doen wat ze willen of course. Maar als showbiz, oos en Absolution je all-time favoriete albums zijn kan het vrij vervelend zij te ondervinden dat je hun laatste muziek toch niet meer ZO geweldig vindt.

Fingers crossed :p

Mr. Humphries

Legacy Member
Zeer queen achtig, maar ik vind dat niet slecht, aangezien queen ook echt goed is. Ik mis echter op moment wel de hogere toontjes van Matt. Het bombastische en theatrale kan ik wel smaken, het is ook eigen aan hun stijl en smaak vind ik.

Toen ik bij BH&R hun eerste single hoorde, dacht ik ook van, oei, toch niet deze weg, maar de rest van de CD was echt wel goed en ondertussen vind ik die single toch ook wel te pruimen.

Savatar

Legacy Member
vloet zei:
Zeer Queenachtig en eigenlijk vrij grappig gezongen. Best wel OK maar ik ben nog niet overtuigd. Ik hoop in ieder geval dat The Resistance een betere plaat wordt dan Black Holes & Revelations.

1 United states of Eurasia vind ik een prachtig nummer.
2 Black Holes & Revelations is voor mij hun beste plaat.

Can't wait voor het nieuwe album :applause:

Hondengans

Legacy Member
Ik ken ze ook pas fatsoenlijk vanaf BH&R, door dat album heb ik hun andere platen ontdekt en persoonlijk vind ik Black holes & revelations dan ook het minste (nog steeds keigoed though ;)). Maar idd, ik mis ook wel zo'n kippenvelnummer als showbiz of citizen erased..

SithCloud

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
En damn ik sta nog altijd op de wachtlijst voor het concert in november :( kwas die ticketverkoop rats vergeten en dus ne dag te laat :(

Same.. dus als er iemand op dit forum niet kan, ben zeker kandidaat koper van een kaartje (al was het er maar 1, niet veel muse liefhebbers onder mijn vriendenkring :< ).

Anoniem04

Legacy Member
Hondengans zei:
Ik ken ze ook pas fatsoenlijk vanaf BH&R, door dat album heb ik hun andere platen ontdekt en persoonlijk vind ik Black holes & revelations dan ook het minste (nog steeds keigoed though ;)). Maar idd, ik mis ook wel zo'n kippenvelnummer als showbiz of citizen erased..

Inderdaad, Showbiz op Hullabaloo, dat einde :love:

Gromme

Legacy Member
Je moet met zulke nieuwe cd's altijd afwachten en ze ook de tijd geven. United States of Euresia is een speciaal nummer en anders dan anders maar dat is net wat ik eigenlijk verwacht van Muse. Ze benaderen hun stijl telkens wat anders zonder de kern te vergeten, prachtig toch.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ze werken ook telkens rond een thema en dit binnen hun stijl en toch al experimenterend. Dat is wat ik er zo goed aan vind.

De intro op de livecd met citizen erased, dat is het ja :). Hoewel knights of cydonia live ook wel leuk is!

Bertold

Legacy Member
USOEA werkt een beetje tzelfde als SMBH , de eerste keer dat ik het hoorde indertijd had ik echt een :wtf: gevoel en was ik zelf teleurgesteld. Na een keer of 10 horen is het een echt muse nummer geworden en kan je je zelf niet meer inbeelden dat ze ooit anders klonken :p (bij wijze van spreken voor ik hier een hoop comments op krijg).

Uprising is eerder een typisch muse nummer maar tklinkt toch weer nieuw en vernieuwend.

De nieuwe cd kan dus niet mis gaan volgens mij :p en zelf als je hem niet goed vindt zal je dat wel vinden na de nummers eens live gehoord te hebben :)

Enkel jammer dat ik niet ga in Antwerpen :cry: eerste keer muse missen in belgië in 5 jaar tijd.

Anoniem04

Legacy Member
vloet zei:
fuck, gemist. Het is al van youtube gehaald...

Ik heb de MP3 maar ik weet de download link niet meer.

Zet anders BBC Radio 1 om 20.30 op, daar spelen ze het voor de eerste keer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan