Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vloet zei:Zeer Queenachtig en eigenlijk vrij grappig gezongen. Best wel OK maar ik ben nog niet overtuigd. Ik hoop in ieder geval dat The Resistance een betere plaat wordt dan Black Holes & Revelations.
BlackHawk.be zei:En damn ik sta nog altijd op de wachtlijst voor het concert in novemberkwas die ticketverkoop rats vergeten en dus ne dag te laat
![]()
Hondengans zei:Ik ken ze ook pas fatsoenlijk vanaf BH&R, door dat album heb ik hun andere platen ontdekt en persoonlijk vind ik Black holes & revelations dan ook het minste (nog steeds keigoed though). Maar idd, ik mis ook wel zo'n kippenvelnummer als showbiz of citizen erased..


gevoel en was ik zelf teleurgesteld. Na een keer of 10 horen is het een echt muse nummer geworden en kan je je zelf niet meer inbeelden dat ze ooit anders klonken
(bij wijze van spreken voor ik hier een hoop comments op krijg).
en zelf als je hem niet goed vindt zal je dat wel vinden na de nummers eens live gehoord te hebben
eerste keer muse missen in belgië in 5 jaar tijd.vloet zei:fuck, gemist. Het is al van youtube gehaald...

